מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

מארז חדש בסדרת חטיפי החלוה המצליחה של "אחוה"

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארז חטיפי חלוה חדש בטעם וניל. חטיפי החלוה עשויים  מ-50% שומשום, הנטחן לטחינה גולמית, מכילים כמות גבוהה של חלבון, 13 גרם חלבון ל-100 גרם. החטיפים משווקים במארז חדש ומהודר כולל 12 חטיפי חלוה אישיים, במשקל של 25 גרם לחטיף, סה"כ 300 גרם המארז ומצטרפים לסדרת חטיפי החלוה המצליחה של החברה שכוללת מארז חטיפי חלוה בטעמים: וניל, פיסטוק וקקאו ומארז חטיפי חלוה בטעם וניל ללא סוכר, הנחשבים לחטיפי החלוה הנמכרים בישראל.

 חטיפי חלוה נחשבים למתוקים מהטבע, משמשים פתרון נהדר כקינוח או כנשנוש מתוק במהלך היום.

 לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.SC:

טחינה ושומשום נחשבים למאכלים מאד בריאים המגיעים אלינו כמעט ללא התערבות, ישר מהשדה. הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה, מספקת הנאה מתוקה ושומרת על היתרונות התזונתיים שבטחינה. חטיפי חלוה של אחוה הם פתרון נהדר להנאה מתוקה, באופן שמאפשר לשלוט על הכמות והמידה. כל חטיף מגיע באריזה אישית שמאפשרת שליטה טובה על כמות המתוק שאוכלים. החטיפים מכילים כ – 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה ואפשר להכניס אותם לתיק לאכילה תוך כדי יום העבודה או הלימודים, או לצד שתייה חמה, כאשר מרגישים צורך בנשנוש מתוק מהטבע.  חלוה אחוה נחשבת לחלוה הנמכרת ביותר בישראל. החברה הנה מובילת הקטגוריה ומחזיקה בנתח שוק כספי של מעל ל- 55%, הובלה עליה היא שומרת לאורך שנים ארוכות.

המלצה שלי: אנחנו אוהבים מאוד, אין מצב שאין לי בבית את החטיפים האלה. הנכדים שלי אוהבים מאוד, איך שמגיעים, ישר למקרר יודעים שאצלי יש תמיד. אני ממליצה מאוד.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים