מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

סדרת נקניקי פרמיום של מעדני יחיעם – ללא גלוטן

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת נקניקי הפרמיום ומצרפת לסדרת המוצרים המובילה 3 מעדני בשר חדשים: 

  • פסטרמה מהמעשנה: פסטרמה הודו מנתח שלם העוברת עישון איטי עם עץ בוק, בעלת צבע טעם ומרקם ייחודיים. הפסטרמה עם 20% חלבון ו-2% שומן בלבד, ללא גלוטן:

  • צלעות אסאדו על האש: צלעות בקר מעוצבים, מעושנים וצלויים "על האש" המיוצרות בתהליך צליה ארוך על פי מיטב המסורת הארגנטינית. הצלעות עם 16% חלבון, ללא גלוטן:

  • רוסטביף מנתח שלם: של בקר העובר תהליך צליה בטמפרטורה גבוהה לקבלת טעם ומרקם ייחודיים. הרוסטביף עם 19% חלבון ו-3% שומן בלבד, ללא גלוטן:

המוצרים משובחים ואיכותיים ביותר, בטעם עשיר של מעדניית בוטיק ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי, מיוצרים בתנאי בוטיק במפעל הגלילי של יחיעם, בעלי טעמים ומרקמים ייחודיים, ללא גלוטן, כוללים אחוז גבוה של חלבון ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי ובמעדניות.

הנקניקים מצטרפים לסדרת נקניקי הפרמיום המצליחה של מעדני יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם: סלמי סרוולט קלאסי ובסגנון הונגרי, סלמי צרפתי , סלמי הרץ, פרושוטו עגל, קורנדביף ועוד..

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של חברת מעדני יחיעם, "בהמשך למגמה בשוק והתחזקות קטגורית הפרמיום, אנו שמחים להביא לצרכן שלושה מוצרים חדשים בטעמים מיוחדים של מעדני בשר איכותיים וטעימים מאוד, המיוצרים במפעל הגלילי שלנו בתנאי בוטיק".

המלצה שלי: נקניקים טעימים מאחד, לאוהבי נקניקים, ולמי שלא צורך גלוטן, ממליצה מאוד

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן:

  • פסטרמה מהמעשנה כ- 21.90 – 25.90 ₪ לאריזת 180 גרם;
  • צלעות אסאדו על האש ורוסטביף כ- 26.90 – 29.90 ₪ לאריזת 150 גרם

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  

 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים