מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

בשבילי רק מוצר ישראלי – טחינה של אחוה ומתכון ללחם טחינה בריא

בזמן האחרון כמו כולם, גם אני משתדלת לקנות רק מתוצרת הארץ, בשכונה שלנו מגיעים מהעוטף למכור פירות הדר, תותים, פירות יער ועוד, ואני קונה מהם. בסופר תמיד אבדוק מהיכן הפירות והירקות. לשמחתנו עכשו מציינים זאת בסופרים.

שמחתי לקבל את מוצרי אחוה, אני משתמשת בטחינה ובחלוה של החברה, תמיד יש אצלי בבית את המוצרים האלה.

כשקבלתי את מוצרי אחוה לסקירה, מיד עלה לי רעיון להכין לחם טחינה, ללא קמח, ללא סוכר.

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה המובילה בישראל, יוצאת בקמפיין פרסום לקידום מוצרים המיוצרים בישראל, בדגש על מוצרי מזון כחול-לבן. החברה מעלה פרסום חוצות, בנתיבי איילון ובצמתים מרכזיות ברחבי הארץ, בשילוט על גבי אוטובוסים ותחבורה ציבורית וכן פרסום ברשתות החברתיות, תחת הסלוגן "בשבילי מוצר ישראלי".

חברת "אחוה", בבעלות משפחת מלאך, נחשבת למובילת שוק הטחינה והחלוה בישראל. תשלובת המפעלים, הממוקמים באריאל, מעסיקים 265 עובדים, מייצרים מידי יממה 70 טון טחינה גולמית, 30 טון חלוה ו-25 טון מוצרי מאפה.

לדברי יעקב מלאך, יו"ר חברת אחוה, "כל בני משרתים ושירתו בצבא בשרות משמעותי, מבחינתי אספקה לצבא ולשירות הבטחון זה קודש". לדבריו, דווקא בתקופה מאתגרת זו, כשכל עם ישראל ומפעלי התעשייה מגויסים למאמץ המלחמתי, יש להעדיף מוצרים המיוצרים כאן על פני מותגים מיובאים. אנו גאים לייצר טחינה שורשית ארץ ישראלית ולהיות מפעל שמלווה את צה"ל ומערכת הביטחון בכל מלחמות ישראל, מתקופת הפלמ"ח, הלח"י והאצ"ל, מלחמת העצמאות ועד היום".

בתוך כך מדווחת החברה, כי הדרישה המוגברת של מערכת הביטחון למזון מזין, בעל ערך תזונתית רב והמספק אנרגיה זמינה, הביאה לצריכה מוגברת למוצרי "אחוה". מאז פרוץ המלחמה פועל המפעל, המתמחה בייצור מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, סביב השעון, וזאת במטרה לעמוד בביקושים העצומים של כלל מערכות הביטחון והבריאות. החברה רושמת זינוק של מאות אחוזים במכירות של דברי מאפה, חלוה וטחינה בשוק הקמעונאי והמוסדי, בעיקר על ידי כוחות הביטחון.

המוצר הבולט הוא החלוה במנות הקרב, הנארזת בקופסת שימורים וחטיף החלוה הקלאסי של המפעל. עוד בולטת היא הטחינה המעודנת המשווקת בבקבוק לחיץ, המתאימה לצריכה ישירות מאריזתה ומומלצת ע"י דיאטנים ותזונאים רבים.

כאן יש מתכון לעוגיות טחינה ממכרות

והמתכון ללחם טחינה בריא הכנה קלה מאוד:

לפני כן, סרטון קצר על תהליך ההכנה:

לחמם תנור ל-170מעלות לשמן תבנית מתאימה, רצוי מוארכת.

  1. 5 ביצים שלמות
  2. 1.5 כוסות טחינה גולמית
  3. 3 כפות סילאן
  4. 1 כף אבקת סודה לשתיה
  5. 1/2 כוס זרעי צ'יה
  6. 1/2 כוס גרעיני דלעת
  7. 1/2 כוס אגוזים, אפשר להשאיר שלמים, יוצאים יפה בחיתוך

הכנה: להכניס את כל המוצרים לקערה, לערבב היטב, לשפוך לתבנית, לאפות עד 30 דקות, לבדוק עם קיסם.

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים