מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

לרגל יציאת הסרט ברבי, טויס אר אס במבצע על בובות הברבי ושלל אביזרים

השתתפתי באירוע טויס אר אס לרגל צאת הסרט ברבי.   

רשת טויס אר אס מצטרפת לקדחת הברבי וזאת לרגל צאת הסרט ברבי לאקרנים ויוצאת במבצע בכל סניפי הרשת ובאתר החברה במסגרתו ינתנו 20% הנחה על כל סוגי בובות הברבי: ברבי בכיסא גלגלים, ברבי מורה, ברבי קריירה.

בנוסף ינתנו ההנחוות על בתי הברבי: ארונות בגדים לברבי, מארזי שיער ושלל אביזרים נלווים אחרים.

בשנים  האחרונות חל שינוי משמעותי וחיובי באידיאל היופי של בובות הברבי ואכן בשנת 2022 הוצגו קולקציות בובות ברבי "אמיתיות מהחיים"  לדוגמא: בובות ברבי נכות, עם לקויות שמיעה, במבנה גוף שונה, עם ויטיליגו, גשר בשיניים ובובות נוספות שעוסקות בשלל מקצועות ועם גווני עור שונים.

ברבי במבנה גוף שונה  

ברבי עם גשר בשיניים

ברבי עם ויטיליגו

שירלי יגרמן  מנכ"לית טויס אר אס הדגישה את  החשיבות של בובות ברבי המדמות דמויות משלל רבדי האוכלוסייה, שאינן מושלמות ונוצצות אלא חוות קשיים כמו בחיים  וזאת על מנת שהילדים ייחשפו למגוון דמויות ויוכלו להבין דרכן את החיים ודרך המשחק את חשיבות ההכללה וקבלת השונה.

באירוע שנערך בסניף טויס אר אס בראשון לציון  ארחה שירלי יגרמן את מנכ"לית המתחם, אודליה אייזנקוט שהצטרפה לחשיבות של הרחבת דמויות נשיות שלא מותאמות דווקא לאידאל היופי הקונבציונאלי.

בנוסף ינתנו ההנחוות על בתי הברבי, ארונות בגדים לברבי, מארזי שיער ושלל אביזרים נלווים אחרים.

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים