מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

אוכל טורקי בארץ Türk yemekleri אצל שרי וצחי בחולון

לחובבי האוכל הטורקי, טורקיה כאן, בחנות הבוטיק הקטנה של בני הזוג שרי וצחי מחולון.

השבוע נסענו לחולון לחנות הבוטיק של שרי קרספי Sari's שהתפרסמה בכך שכאן אפשר להשיג כמעט כל מוצר אוכל טורקי שאתם חולמים עליו וכמובן לאכול מהמאפים ששרי מכינה, מאפים טורקים אמיתיים טעימים מבצקים מיוחדים. אין בארץ ואף אחד לא משווק ברשתות את הבצקים האלה, הם מייבאים רק לאחר אין ספור נסיונות שלהם לאיכות המוצרים, על מנת לוודא שהם מביאים לארץ מוצר מובחר מטורקיה. לקח להם זמן, אבל הם הבלעדיים למוצרים אלה שמיובאים לראשונה בארץ.

כתבתי גם כאן רשומה על המקום שלהם

את חנות הבוטיק בחולון מנהלים שרי ובעלה צחי, בני הזוג מקסימים, אוהבי אדם ואוהבים להאכיל אנשים. החנות נולדה מתוך אהבה למטבח הטורקי, הרצון של שרי לשמר את המסורת להכנת מטעמים מבית הוריה ולחלוק את כל הטוב הזה, עם משפחה וחברים. שרי שמה דגש מיוחד על השימוש במרכיבים הטריים ביותר, ללא חומרים משמרים, אפייה במקום כדי להבטיח מטעמים איכותים וטריים בכל יום. בנוסף בני הזוג שמו להם למטרה, לייבא חומרי גלם ומוצרים הטובים ביותר שיש לטורקיה להציע הן על מנת להזכיר ללקוחות הטורקים את הטעם עליו גדלו והן להביא את המוצרים למי שלא טורקי ולא מכיר.

 

התיישבנו מחוץ לחנות, שם ממוקמים שולחנות ישיבה, שרי מגישה ומדגימה לנו ממאפי הבית: בורקס חישוקים, סימיט, בורקיטוס גבינה, בולמאס גבינה והכל הכל עבודת יד של שרי, הבורקסים מבצק עלים ממתכון בלעדי שלה, ללא חומרים משמרים, ללא התפחה, בצק פרווה, 32 שכבות בצק, כן כן. שרי מכינה בורקס מים, ללא שמן, ללא חמאה.

בחנות יש מלא מוצרים מטורקיה, הכל במקום אחד: חמישה סוגי בצק יופקה טורקי לבורקסים, למתוקים ומלוחים, שערות קדאיף, חלווה מיוחדת, ריבות מיוחדות עם פרי, עראק, גבינת פרמזן מיוחדת, עוגיות, ממתקים, חטיפים, רחת לקום, גלידות עם פסטוקים, רסק עגבנות, קופסאות עם חצילים ממולאים, אבקה להכנת גלידות, קפה טורקי, תבלינים, דבש מיוחד ועוד ועוד…. על כל הבצקים ורוב המוצרים ששרי מביאה מטורקיה, יש הכשר.

מוצר חדש שהביאו לארץ בקלוואה חצי אפויה, ללא סירופ, במילוי פיסטוק או אגוזי מלך באיכות ורמה גבוהה, מגיעה במגש אלומיניום מיוחד לבקלוואה, מגש רב פעמי וניתן לשימוש חוזר. את הבקלוואה אופים 10 דקות בתנור רגיל בחום של 170 מעלות, עד קבלת צבע זהוב, מוציאים ומפזרים מעל סירופ סוכר. ניתן לאכול ללא הסירופ, מתאים לחולי סכרת. הבקלוואה יבשה. המוצר נוסה כמה פעמים על ידי שרי, נחל הצלחה ומוכן למכירה, גם סיטונאית וגם יחידנית. 

הסימיט של שרי, זה לא מה שיש בטורקיה בעגלות, מה שיש בטורקיה בעגלות זהו בצק שמרים, הבצק שלה הוא בצק קרואסון משולב שמרים, פיתוח בלעדי שלה, היא קוראת לו סימיט טורקי והוא לא חייב להיות בצק שמרים, אגב מי שטורקי יודע שיש לא מעט סוגים של סימיט טורקי, בכלל בכל עיר בטורקיה הסימיט נראה ונקרא אחרת. הסימיט שלה הוא בלעדי שלה והיא מכינה אותו בחנות במו ידיה ולא דומה לאף סימיט אחר, הוא לא בצק מלוואח ולא בצק עלים, הבצק שלה הוא פיתוח שלה והמוצר הוא מוצר בלעדי שלה.

קינחנו בכוס תה טיליה

קורביה תפוז

קינוח טורקי מקורמל וטעים שכחתי איך קוראים לו

סוטלאצ' שרוף בתנור

שרי מתכננת סדנאות מהסדרות הטורקיות: סדנא ל: גוזלמה , צ׳י קופטה, מרקים, ממולאים ועוד, היא תפרסם באתרים כאן למטה.

למכירה סיטונאית: צחי 0524074177    חנות : ‭073-7258850‬.  ככר סטרומה 1 חולון,  מקומות חנייה בשפע  

שעות פתיחה:  א-ה משעה 8:00 – 20:00  בימי ו' וערבי חג:  9:00 – 15:00.

בקרו והצטרפו כאן לאתר שלהם בפייסבוק, טעים שם ושם אפשר לקבל את כל הפרטים על כל המוצרים שלהם, סדנאות, מבצעים ועוד.

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים