מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

רשת תיק התיקים נערכת לשנת 2023 

רשת תיק התיקים מציגה לשנת 2023 שלל מוצרים חדשים עם דגש על מוצרי חברת BOND מותג הבית של הרשת. הוזמנתי לאירוע השקה של חנות הרשת בגבעתיים להתרשם מהמבחר המוצע.

מזוודות bond polypropylene, קשיחות וחזקות במיוחד בארבעה צבעים כולל ורוד בייבי, עשויות מחומרים עמידים, בעלות נפח גדול, ארבעה גלגלים כפולים איכותיים מסיליקון ובעלות רוכסן הרחבה. למזוודות ידיות טרול אלומיניום מתכווננות וידיות אחיזה עם מנעול קומבינציה. כל מזוודה מחולקת ל-2 חלקים שווים, צד אחד עם מחיצת רוכסן ועליה תא רוכסן וצד שני עם רצועות אחיזה, מגיעות בארבעה צבעים כאשר גוון הורוד בייבי בולט מעל כולם.  מחיר: 999 שח לשלוש מזוודות בגדלי 20,24 ו-28 אינצ'.

קרדיט צילום אתר "עם תענוג"

סט שלוש מזוודות BOND EXTRA STRONG, מבד עמיד במיוחד בגדלי 20,24,28, חזקות במיוחד, בעלות בד צפוף, ידיות איכותיות במיוחד, לכל מזוודה 4 גלגלים כפולים מסיליקון, ניתן להרחיב עד שליש מגודל המזוודה, מלווה ברוכסנים חזקים, ידית טרול אלומיניום מתכווננת, תא צדדי לאורך המזוודה ושלל תאים פונקציונאליים נוספים. מזוודת טרולי מתלבשת על המזוודה עצמה. מחיר: 999 שח לסט של 3 המזוודות. 

קרדיט צילום אתר "עם תענוג"

טרולי מתקפלת לטיסות לואו קוסט, 1.9 קילו, מתקפלת שנולדה בעקבות האילוצים שנקבעו במטוסים, מתאימה לטיסות לואו קוסט ומעניקה נפח יוצא דופן, למרות גודלה, היא קלת משקל ועמידה במיוחד, עשויה מחומר פוליאסטר אשר מקנה לה את משקלה הקל, יש לה ידית טלסקופית עשויה מאלומיניום, ידיות נשיאה בחלק העליון והתחתון, להרמה נוחה של המזוודה, כיס הממוקם בקדמת המזוודה, גובה 50 סמ, רוחב 35 סמ, מוצע בצבעי אדום, שחור, כחול, אפור. מחיר: 199 שח. 

קרדיט צילום אתר "עם תענוג"

תיק צד למחשב נייד מבד מלאנז עם ידית אחיזה נוחה, שרוול אותו ניתן למקם על טרולי, עם תאים חיצוניים וריפוד פנימי מיוחד למחשב במחיר:99 שח 

ועוד מלא מבצעים על התיקים בחנות, שווה להגיע

את כל התיקים, ניתן להשיג ברשת חנויות תיק התיקים וכאן באתר: רשת תיק התיקים

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים