מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

DINNER ART SALON רעיון של מסעדה שמשלבת אוכל, שתיה אומנות ובילוי

חדש בתל אביב: הוזמנתי לאירוע פתיחה של מסעדת לאונג' בר חדשה DINNER ART SALON עם רעיון ייחודי מבית היוצר של היזמית אתי מרק ואנשי הטברנה היוונית אלבי, שמשלב חוויית בילוי אורבנית של קולינריה, אלכוהול וקוקטיילים משובחים, בשילוב עם מוזיקה ותערוכות אומנות מתחלפות. מביאי הבשורה, שהיא ממגמה עולמית, הם היזמית ואשת חיי הלילה אתי מרק (LEMON, החתול והכלב, מסעדת אסקובר ובר ה-Beer Garden) והמסעדנים ליאור דורי ושלום לוי בעלי אלבי, הטברנה היוונית בשוק הפשפשים ביפו. 

הDINNER משלבת חוויה קולינרית עם תפריט מותאם למסעדה והבר, המבוסס על חומרי גלם משובחים וכולל בין היתר דגי ים טריים, פילה בקר, אסאדו מפורק ומגוון ירקות ופרות טריים בפרשנויות שונות. השף הוא אזמט אוסמונוב, לשעבר שף מסעדות קבוצת ה R2M.  

בין המנות שהוגשו לנו: לבבות חסה שרופים, קרוטוני פרעצל, בייקון טלה, פרמזן ורוטב אנשובי קיסר

מוסר ים חתוך דק, כבוש בשמן זית, מיץ ליים ובצל מוחמץ בתוך פאני פורי על קרם אבוקדו ווסאבי

אסאדו מפורק בציר בקר, טחינה, סלסה עגבניות על מיני מלאווחים

 DINNER ART לברק פרוס ברוטב שמן זית וליים, בצל מוחמץ, צ'ילי אדום, צ'ילי ירוק, ענבי מרלו ומיקרו כוסברה ומלח אטלנטי 71 ₪ ועוד

בנוסף, מנות נוספות ובולטות בתפריט: 

  •  TEMPURA VOLCANO דג ים לבן בטמפורה בירה, רוטב קארי אדום, אננס מקורמל פרחי כרובית ופרחי מאכל 76 ₪   
  • YOU AND ME שיפוד פרגית צ'יקן תיקה, שיפוד חזה אווז על טורטיות מלאווח ברוטב אריסה ליים, שרי ,כוסברה ופרחי מאכל 69 ₪ 
  • DOUBLE DATE TARTAR פילה בקר חתוך דק, בצל סגול איולי צ'יפוטלה, צ'ילי ירוק על קראנץ לחם מחמצת  ופרחי מאכל 76 ₪ 

הבר העשיר מציע קוקטיילים איכותיים המבוססים על חומרים טבעיים, תמציות תה ותבלינים טריים לצד תפריט יין קליל, עם מבחר רחב של יקבים ישראלים מעולים המותאמים לחיך הישראלי ובתמחור הוגן.  

עמדת הדייג'י תארח את מיטב הדייג'ים והיוצרים הישראלים, עם מוזיקה מעולה שתיתן במה גם לאומנים עולמיים ובמקום יוצגו תערוכות אמנות שיתחלפו מידי שלושה חודשים.   

הDINNER ממוקם באחד הבניינים היפים באזור, בית צ'רנוב בעל המראה האקלקטי, שנבנה בין השנים 1910-1918 והיה אחד הבניינים הראשונים בשכונת נחלת בנימין. בשנות ה-30 האדריכל הבינ"ל יהודה מגידוביץ' הוסיף לו את חלקו בטביעת ידו הייחודית ולאחרונה הבניין כולו שופץ ושוחזר בהובלת המעצב עומר דנן . המקום מכיל  76 מקומות ישיבה הכוללים אזורי בר אלכוהול, בר שף בו ניתן לצפות בו בפעולה, ישיבת לאונג' נמוכה ושולחנות ישיבה ובנוסף גינת חוץ ירוקה הפונה לרחוב נחלת בנימין עם כ-100- מקומות ישיבה.  

 

 

המלצה שלי: ערב מהנה וטעים, בהחלט ממליצה

 DINNER, נחלת בנימין 25, תל אביב, ראשון עד שבת משעה 19:30 ועד אחרון הלקוחות 

להזמנת מקומות: 052-4646879  או ב ontop.co.il 

 

תגובה אחת

  1. Artificial intelligence creates content for the site, no worse than a copywriter, you can also use it to write articles. 100% uniqueness, scheduled posting to your WordPress :). Click Here:👉 https://stanford.io/3FXszd0

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים

%d בלוגרים אהבו את זה: