מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

ממתק בעל יתרונות תזונתיים סוכריות מהפכניות בתוספת ויטמינים

ממתק בעל יתרונות תזונתיים", כן יש דבר כזה. 

חדשנות פורצת דרך בעולם הממתקים, לראשונה בישראל, Pick'a Fruit סוכריות מהפכניות בתוספת ויטמינים מגיעות למדפים, סוכריות רכות המכילות כ-50% פרי, מועשרות בויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, בטא קרוטן, יוד וביוטין, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. הסוכריות החדשות, פרי פיתוח יוצא דופן, יושקו בישראל תחת מותג Pick'a Fruit על ידי חברת אחדות ביח"ר לטחינה, חלוה וממתקים בע"מ.   

בשלב הראשון יושקו סוכריות פרי רכות ב-4 טעמים: תות, תפוח, אפרסק ומנגו-פסיפלורה והן ישווקו באריזת נוחות של 120 גרם עם סגירה חוזרת. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחדות", "מדובר באלטרנטיבה לממתקים סינטטיים וזרחניים עתירי סוכר. 

יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc: סוכריות הפרי הרכות החדשות Pick'a Fruit באות לתת מענה ממוקד לדרישת הצרכנים והמודעות הבריאותית העולה, המודעות לתזונה בריאה ורכיבי תזונה איכותיים לא פוסחת גם על עולם הממתקים. כיום ישנה דרישה ברורה בקרב הצרכנים לוודא שהמוצרים שהם קונים יכילו יותר רכיבים טבעיים, פחות תוספות מלאכותיות, וכל זה בלי לפגוע בחוויית הטעם וההנאה מהמוצר. סוכריות הפרי הרכות החדשות Pick'a Fruit באות לתת מענה ממוקד לדרישת הצרכנים והמודעות הבריאותית העולה. חשוב לזכור שעדיין מדובר במוצר מעולם דברי המתיקה, אך האיכות שלו מאפשרת לשלבו בצורה נוחה בתפריט היומי כאשר רוצים משהו טעים ומפנק בלי להתפשר על הבריאות והאיכות". 

כשר בהשגחת בד"צ בית יוסף והרבנות אריאל.  

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10-12 שקל לאריזת 120 גרם.  

להשיג ברשתות המזון, המכולות והחנויות המתמחות ברחבי הארץ. 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים