מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

פטריות מרינה ושני מתכונים: מקרוני ברוטב שמנת עם פטריות ופשטידת מקרוני עם פטריות וגבינות

חברת מרינה פטריות הגליל, חלוצת ענף הפטריות בישראל, פועלת למעלה מ-35 שנה בגידול ושיווק פטריות ומוצרים מוגמרים על בסיס פטריות, לצד מגוון רחב של ירקות ירוקים המשווקים תחת המותג. החברה בחרה ביוצרת, מרינה מקסימיליאן-בלומין, להוביל קמפיין שיתמקד בפטריות מרינה שגדלות בגליל המערבי בחוות הפטריות הגדולה במזרח התיכון, בדגש על סגולות הפטרייה ואפשרויות השימוש בה. הפטרייה לא רק בריאה היא פלא הבריאה, מכילה חלבון ומינראליים ויטמינים ושאר ערכים נפלאים ומשמשת מזה שנים רבות כבסיס למעדנים רבים על שולחנות משפחות רבות בישראל. הקמפיין מתרכז במגוון אפשרויות השדרוג של פטריות לכל מנה או ארוחה מהחביתה הפשוטה שתהפוך לאומלט פטריות, דרך טוסט פשוט של בוקר או סלט משודרג. פטריות מעשירות כל מנה להיות "סופר מנה". אין מסעדה, מלון או מטבח שלא צורך פטריות על בסיס שבועי וכ- 75% מבתי האב הפרטיים מצהירים על צריכת פטריות בתדירות שבועית או דו שבועית.

צריכת הפטריות בישראל הכפילה את עצמה פי חמש, משלהי שנות השמונים אז החל לצמוח ענף הפטריות הטריות בישראל. הישראלי הממוצע צורך ואוכל כ- 1.8-1.9 ק"ג בממוצע שנתי לנפש, הדרך עוד ארוכה כשמשויים לנתונים המגיעים מאירופה ומהעולם. שוק הפטריות בישראל צומח ועומד היום על כ- 19 אלף טון בשנה.  

אחרי שבועיים של אוכל בחו"ל, שמחתי לקבל משלוח ממרינה פטריות ומיד הדבר הראשון שעלה לי זה מקרוני ברוטב עשיר של שמנת עם פטריות ואיזה פשטידה טובה גם מאותם מוצרים. כמו כל המתכונים שלי, גם כאן הלכתי על מתכונים קלים להכנה.

סרטון קצר על ההכנה, קצת תמונות ובהמשך המתכונים.

רוני סופר, סמנכ"ל שיווק מרינה: "הרגשה נהדרת לעלות עם פרויקט חדש ומוביל לאוויר. התהליך היה ארוך ורצוף אתגרים, רגשות וחששות, אך מלא בטחון, כישרון וחן  – המיתוג מחדש של מרינה פטריות הגליל מרענן וקליל השפה חדשה, הנראות המיתוגית והקמפיין כולו מזמין ומבטיח. על השפה המיתוגית והעיצובים ברוך נאה המוכשר, על קמפיין הפרסום ראובני פרידן המקצוענים, הפטריות למרינה והכישרון בביצוע מעלף למארינה מקסמיליאן שהצליחה להעביר בקריצה את המסרים ולהתחבר היטב לקריאייטיב. אני גאה לעמוד מאחורי הבמה בתהליך מרגש שכזה, וממליץ לכולם להנות ממרינה מלכת הפטריות בכל מנה, ביס או ארוחה".   

פשטידת מקרוני:

מתכון למקרוני:

  1. 1/2 חבילה מקרוני מס' 7, להכין לפי הוראות היצרן
  2. 2 חבילות פטריות שמפניון חתוכות, אפשר לערבב שני צבעים
  3. גבינה פרמזן וגבינה צהובה
  4. 1/2 מיכל שמנת לבישול
  5. מלח ופלפל שחור
  6. שמן זית ומעט חמאה

הכנה:

  1. לחמם במחבת שמן זית עם חמאה, להוסיף פטריות, לטגן ביחד כמה דקות
  2. להוסיף שמנת לבישול, מלח, פלפל שחור, ולבשל ביחד בערך 10 דקות
  3. להוסיף את הגבינות, לערבב ולכבות את האש
  4. להוסיף את הפסטה לרוטב, לערבב ולהגיש

מתכון לפשטידה:

  1. 1/2 חבילה מקרוני מס' 7, להכין לפי הוראות היצרן
  2. 2 חבילות פטריות שמפניון חתוכות, אפשר לערבב שני צבעים
  3. גבינה פרמזן וגבינה צהובה
  4. 1/2 כוס חלב
  5. 1 קופסא גבינה קוטג'
  6. 3 ביצים שלמות
  7. 1 חבילה פטרוזיליה ו-1 חבילה שמיר קצוצים
  8. מלח ופלפל שחור
  9. פירורי לחם

הכנת הפשטידה:

  1. לערבב את כל המצרכים, לשפוך לתבנית משומנת, לפזר מעל פירורי לחם
  2. לאפות בתנור שחומם מראש 175 מעלות, בערך 40 דקות
  3. לכבות את התנור, לתת לפשטידה להתגבש ולהגיש

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים