מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

נקניק חדש בסדרת הפרימיום של "מעדני יחיעם"

 

 לפעמים כל מה שבא לי זה פשוט לחמניה, עם מעט מיונז, מלפפון חמוץ ונקניק. הפעם הכנתי לי עם נקניק סלמי פרח, נקניק חצי יבש בסגנון כפרי, טחון בטחינה גסה ומתובל בתיבול עשיר, מכיל תערובת בשרים מובחרת של בשר בקר והודו ומעושן בעץ בוק טבעי המעניק לו טעם וארומה מיוחדים, ללא גלוטן, מכיל 19% חלבון ומשווק באריזת פרמיום של 200 גרם.  

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניק חדש בסדרת נקניקי הפרימיום: סלמי פרח שמצטרף לסדרת נקניקי הפרימיום היוקרתית של מעדני יחיעם והוא מתאים לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים. 

סדרת נקניקי הפרימיום של מעדני יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין מוצרי הסדרה סלמי סרוולט, סלמי צרפתי, פרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, פסטרמה של פעם ועוד. עוד משווקת יחיעם סדרת נקניקים יבשים בהם סלמי מעושן, סלמי גלילי, קבנוס קלאסי, קבנוס פפרוני ועוד. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.  

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו שמחים להציע נקניק בסדרת מוצרי הפרמיום שלנו. נקניקי הפרימיום נמצאים בצמיחה מתמדת, כשהצרכן מבקש יותר מוצרי איכות, אניני טעם ומיוחדים. סלמי פרח הינו נקניק משובח ביותר שהקהל ייהנה ממנו מאוד".  

כשר בהשגחת הרבנות הראשית. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 23.90 – 25.90 שקל לאריזת 200 גרם.  

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.   

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים