מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

אני נשואה, אמא לארבעה ילדים וסבתא לחמישה נכדים, הייתי עובדת מדינה במשרד המשפטים. כיום אני גימלאית, עושה מה שאני אוהבת בנושא הבלוגרים, מטיילת הרבה, מארגנת טיולים בארץ ובחו"ל ועוד ועוד.

תמיד עבדתי מחוץ לבית, גם כשהילדים היו קטנים ושילבתי את העבודה עם הטיפול בילדים ובבית.

כדי לשמר את המתכונים של אמי והאחיות שלי, שגם הן אלופות בבישול ואפייה פתחתי את הבלוג הראשון שלי באתר תפוז, שלימים סגרו את הבלוגיה. פתחתי בלוג בפלטפורמה של בלוגר ועכשיו אני באתר שהוא רק שלי.

אני אופה ומבשלת לבני ביתי. בבלוג שלי אוכל של בית מה שנקרא, מתכונים קלים להכנה, ממצרכים זמינים בכל בית.

כל הזמן שואלים אותי אם אני עושה סדנאות או מוכרת אוכל, התשובה לרגע זה היא שאני עושה אך ורק לבני ביתי.

בנוסף למדתי צילום וכל התמונות מצולמות במצלמה הפרטית שלי ובטלפון הנייד. 

מי שמכיר אותי יודע שאני גם מטיילת הרבה בחו"ל, מצלמת הרבה בטיולים ויש הרבה טיולים שתיעדתי בבלוג אז כאן תוכלו לקרוא גם על הטיולים שלי בחו"ל.

בנוסף, אני משתתפת ומסקרת אירועים והשקות שקשורות לקולינריה ולייף סטייל, אני בודקת מוצרים שאני מקבלת לסקירה ומשתפת.
מזמינה אתכם להיות מנויים שלי בהרשמה פשוטה בבלוג.

 

 

 

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

תערוכת 'רהיטי ישראל' באקספו תל אביב פתוחה עד לתאריך 23.4.22.

השתתפתי בהשקת תערוכת 'רהיטי ישראל' באקספו תל אביב, שנפתחה לקהל הרחב ותתקיים לכל אורך כל חג פסח ועד מוצ"ש ה- 23.4.2020. בתערוכה משתתפים מעל 60 מותגי ריהוט ועיצוב. התערוכה מתקיימת לראשונה גם בפסח בנוסף על חג סוכות שהוא המועד המסורתי מזה למעלה מ- 46 שנים. לתערוכה צפויים להגיע עשרות אלפי מבקרים וגם היום בהשקה, הגיעו מבקרים רבים שבחנו מקרוב את הקולקציות החדשות ופריטי הריהוט והעיצוב החדשניים שיוצעו במחירים אטרקטיביים. 

ממליצה מאוד לבקר, בפרט למי שרוצה לחדש, אני רכשתי מיטה זוגית כולל מזרון וספת אירוח במחירים מעולים.

התערוכה מאגדת עשרות יצרנים, מעצבים, תעשיינים ויבואנים של רהיטים ופריטי עיצוב מרחבי הארץ ובהם:  רשתות אולטימה, דיבאני סנטר, דיור איטריורס, רובינס, ניו קומפורט, משווקי עמינח, סימונס ופולירון, דלתות אלון, דלתות הראל, רסט&רילקס, שטיחי הוגה, אמ.ספא, אמה&אדאמס, רהיטי בליני, קאדו הום ועוד רבים אחרים. 

לדברי רועי וילדר מנכ"ל 'גרופ תערוכות' מפיקת תערוכת רהיטי ישראל: "הקורונה עצרה רצף של 44 שנות קיום לתערוכה. לאחר הפסקה שנכפתה עלינו בשנתיים האחרונות בחרנו לקיים תערוכת רהיטים לראשונה גם בחול המועד פסח, התערוכה צפויה להניב לחברות המשתתפות בה עסקאות בשווי כולל של עשרות מיליוני שקלים וזו זריקת מרץ לתעשיית הריהוט הישראלית כולה" 

בין המציגים המשתתפים בתערוכת רהיטי ישראל – פסח 2022:  

דיור אינטריורס: עיצוב מרהיב, פונקציונאליות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ונוחות השימוש אלו המאפיינים העיקריים המלווים את עיצוב 'דיור אינטריוס' למן יום הקמתה. החתירה התמידית הזו אחר הרהיט האולטימטיבי, כזה שיביא את בשורת העיצוב האחרונה בתחום ויחד עם זאת ישמש את בעליו לאורך זמן. כל אלו הביאו את החברה לבחור לייבא לארץ מספר מותגים אירופאים אשר המכנה המשותף שלהם מעבר לאיכות הגבוהה הוא שימת הדגש על עיצוב ייחודי ופונקציונאלי, טכנולוגיה מתקדמת והתאמה לצרכי השוק בישראלי ומנטליות האירוח המקומית. הרהיטים אלגנטיים ועל-זמניים ומושם בהם דגש על נוחות. את מערכות הישיבה ניתן לעצב באינספור אפשרויות בהתאם לטעם ולצורך האישי, כל זאת בעבודת אומנות עץ ברמה הגבוהה ביותר. הסלון הופך למקום של הרגעת הגוף והזנת הנפש. מערכות הישיבה והכורסאות עוטפות את הגוף ונותנות לו לשקוע בהן. הן תומכות בו ונוסכות בו בטחון מושלם.  כמעט כולם רוצים כורסת טלוויזיה מפנקת, אולם הכורסאות שהתרגלנו אליהן עד היום היו גדולות מגושמות ולא השתלבו בעיצוב הכללי של חלל המגורים. בדיוק כאן משנה ’דיור אינטריורס‘  את הכללים ומציגה את כורסאות הטלוויזיה המעוצבות של Knudsen  Hjort המצויידת בחידושים טכנולוגיים המאפשרים לכל אחד ישיבה המותאמת לצרכיו האישיים.  

  • עיצוב ארגונומי מאפשר להרים רגליים, להשכיב את המשענת ולמצוא את התנוחה האופטימלית לרגיעה מוחלטת בלחיצה קלה על לחצנים הנמצאים בצידי הכורסה.  
  • ריפודי בד או עור מתוך מגוון עצום של אפשרויות והתאמת סוג הבסיס לפי טעם אישי. 
  • התאמת גודל הכורסא לצרכים של הלקוח: הן קיימות במידות שונות: large medium, small  ויש גם דגם ספציפי ובלעדי שיכול לשאת משקל גוף של עד 160 ק"ג. 
  • לנוחות מושלמת כורסאות הטלוויזיה מוצעות גם כאלחוטיות. לא עוד כבלים שמפריעים לעיצוב הסלון. הכורסה מצוידת בסוללה הניתנת להטענה.

Apartment with white brick wall, sofa, table and pattern rug

דלתות אלון:

חברת 'דלתות אלון' יבואנית  דלתות פנים הגדולה בישראל בעלת רשת החנויות הגדולה בישראל ומונה 18 סניפים בפריסה ארצית. 'דלתות אלון' מייבאת דלתות פנים מעוצבות מהמפעלים המובילים בעולם, ומשווקת מגוון רחב של סוגי דלתות. סדרת הדגל הבלעדית של דלתות אלון היא  סדרת DOLPHIN PREMIUM (דולפין פרמיום) בעלת  100% עמידות למים וטרמיטים, כל הכנף כולל המשקופים עם 7 שנים אחריות (ללא הגבלת סנטימטרים).  מבין הקולקציות החדשות אותן השיקה הרשת בשנים האחרונות ניתן להתרשם מדלתות "קו אחד עם המשקוף", דלתות גבוהות 2.40 מטר, דלתות "קו אפס" עם משקוף סמוי, דלתות "אסם", דלתות הזזה כיס, דלתות הזזה זכוכית ועוד מגוון חידושים.  לדלתות אלון צוות נגרים מקצועי אשר מבצע שינויים ועיצובים בדלת עפ"י בקשת הלקוח. העיצובים באים לידי ביטוי בזיגוג, חריטה בצבע, פסי ניקל, מידות מיוחדות וגימור בצבע. בסניפי הרשת תפגשו צוות מקצועי בעל ניסיון רב שיעמוד לרשותכם  ויבטיח חווית קנייה ומוצר איכותי בגימור מושלם. חברת דלתות אלון היא הרשת המובילה בישראל לייבוא ושיווק דלתות פנים ופונה לכל סוגי הלקוחות – מהלקוח הפרטי, אדריכלים מעצבי פנים ועד לקבלני בניין הגדולים בישראל. מוטו החברה: "כי על איכות ושירות לא מתפשרים". 

דיבאני סנטר:  

רשת דיבאני סנטר גאה להציג בתערוכת הרהיטים את קולקציית 2022 החדשה: מערכות ישיבה מעור ומבד המיוצרים במפעלי האיכות באיטליה, שולחנות פינת אוכל, יחידות קיר, מזנונים ושולחנות סלון המיוצרים במפעלי החברה בפורטוגל והשנה עם אפשרויות ותוספות של קרמיקה, עץ או זכוכית בבחירה אישית. את העיצובים המרגשים מובילים השנה המעצבים ג'וני דוס פאסוס ורוברטו בנדיני מעצבי הבית של חברות האם הצרפתיות שלנו הום סלון ו-XXL. בקולקציית 2022 – מערכות ישיבה בסגנונות שונים: מספות רביצה, דרך ספות מעוצבות בסגנון יוקרתי ועד מערכות ישיבה משפחתיות. הבולטות שבמערכות הישיבה הן אלו המודולריות: ספות 'מפורקות' המאפשרות לשחק עם העיצוב בהתאם לצורך. שולחנות אוכל עם פלטה קרמית: הפלטה הקרמית מוכרת מתחום הכיריים החשמליים. לפלטה קרמית יש יתרונות מעולים של הולכת חום, ולכן ניתן להניח עליה סירים חמים מבלי לחשוש. היתרון הבולט הזה הגיע גם לשולחנות אוכל והם מוצעים כשולחן רגיל ומעוצב, אך עם תוספת של פלטה עליונה מקרמיקה המגיעה עם גימור לכה או מט. ספה נפתחת למיטה: פתרון אירוח הכי טוב שיש. מאפשר לעצב את חדר האורחים כסלון יוקרתי וליהנות מ-2 רהיטים במחיר אחד. רהיט פונקציונאלי המספק נוחות ושימושיות בחלל המגורים.   

אולטימה:

אולטימה היא רשת מובילה בישראל בייבוא ושיווק מערכות ישיבה בריפוד עור ובד מתוצרת איטליה. המערכות מגיעות בשלל חלופות על מנת להשיא פתרון ומענה לכל צורך של לקוחותינו. מערכות ישיבה פינתיות, ספות נפתחות למיטה, מערכות ישיבה עם ריקלניירים (מנגנון הדום נשלף) ידניים וחשמליים, בהרכב רגיל או פינתי/ שזלונג וכורסאות הדום נשלף. הרשת מחויבת ללקוחותיה באיכות, עיצוב, התאמת המוצר לטעם הישראלי, תוך אמינות, שקיפות ופריסה ארצית נוחה. להשלמת החלל, ולטובת סביבה חמימה, אולטימה מייבאת ומייצרת גם פריטים שהם בבחינת ריהוט משלים, כמזנונים, שולחנות עץ וזכוכית וחדרי שינה. הדבר מאפשר ליצור total look תוך גמישות מחשבתית. החברה מתחייבת להעניק ללקוחותינו מגוון גדול של מערכות ישיבה וריהוט משלים, תוך יושרה ושקיפות בנוגע לארץ הייצור של הפריטים המשווקים ומקור חומרי הגלם ,וגאים בכך שכל מערכות הישיבה המשווקות ברשת הן מתוצרת איטליה, וכשמדובר בעור, העור איכותי ומתוצרת איטליה ומדובר ב- 100% עור בקר מלא, ללא כל תוספים מלאכותיים. הדגמים מעניקים חווית עיצוב חדשנית ומודרנית מבלי להתפשר על פונקציונליות ונוחות. לצד מגוון עורות אדיר, הולכת אולטימה וממצבת עצמה כשחקן בולט ומשמעותי בייבוא מערכות ישיבה בריפודי בד, במיטב הטרנדים והפיתוחים העכשוויים, כולל בד המכונה אקווה קלין aqua clean המעניק קלות רבה בניקיון במידת הצורך, מאחר והנו סינתטי לחלוטין ובמטלית לחה ניתן להסיר כתמים רבים.לצדו, הפיתוח העדכני של האקווה קלין, 2.0, המבוסס רדיד מתכת המוטמע בתוך האריג ומונע מבע”ח בעלי ציפורניים חדות לשרוט ולפגום במראה הספה . מגוון הבדים ושילובי הצבעים ברשת אינסופי ומעורר השראה.
לבעלי החברה מוניטין וניסיון של שלושה עשורים בענף, ואוטונומיה מוחלטת בכל הנוגע לבחירת הדגמים ושיווקם, תוך דגש על הגינות והנגשה לכלל הקהלים בזכות טווח מחירים רחב מאוד, ואופציות עיצוביות בהתאמה אישית.  

KADO HOME 

קאדו עיצוב וריהוט הינה חנות יבואנים ויצרנים (הוקמה ב2001) שהאהבה לעולם העיצוב והסטיילינג מובילים אותה. הלבשת בית או כל חלל אחר היא עבודה חשובה שצריכים לתכנן היטב: מציאת הקונספט הנכון למקום ולדיירים, התאמת המידות, העמדת הרהיטים, תכנון מדויק ותפירת הוילונות, הכריות והשטיחים.. הצבעים הנכונים, התאורה… ושאר הפריטים שחייבים לדייק בבחירתם ולהם השפעה חשובה על התחושות שנקבל עם התוצאה ובואו לא נשכח שזו הוצאה כספית חשובה שהתוצאה תלווה אותנו לאורך זמן. המעבר מחנות לחנות ואי היכולת לראות את כל הבחירות והפריטים ביחד עלולים להוביל לאכזבות רבות ולבחירות לא מדויקות ובנוסף חוסר היכולת לשלוט לדייק ולעמוד בתקציב נתון יוצרים מתח ומקום לאכזבות.  בחירה של כל הפריטים יחד ובמקום מרוכז בהחלט יכולים להקל ולמקסם את התוצאה ובכל תקציב כשהתכנון ידוע מראש זה הרבה יותר קל מכאן נולד הרעיון   לאפשר ללקוח לקבל את המענה הקונספטואלי המושלם לצרכיו תחת קורת גג אחת. בחנות הגדולה  שמשתרעת על שטח של כ1500מטר, באזור תעשיה עפולה עילית, תוכלו למצוא את כל הפריטים להלבשה מושלמת של הבית או של כל חלל אחר אשר מצריך עיצוב מלא ומושלם- ממש כמו חליפה. התאמה מדויקת בייצור מיוחד או ייבוא של רהיטים, תאורה, שטיחים, וילונות, כריות, תמונות וקישוטי קירות, עציצונים ואקססוריז מיוחדים בקולקציות מיוחדות ובלעדיות בעיצוב, ייצור וייבוא שלנו בלעדי. את הלקוחות מלווים מעצבי פני המסייעים בהתאמת פריטי ריהוט ואקססוריז כולל וילונות בתפירה אישית ושאר הפריטים שיהפכו מבנה לבית ובעצם כל חלל לסיפור שמייצג את הדיירים שבו. 

 אמה ואדם דיזיין – יבואנית מותג הריהוט FAMA מספרד

חברת ריהוט ספרדית FAMA נוסדה בשנת 1971, כיום זהו אחד היצרנים המובילים של ריהוט מרופד: ספות, כיסאות וכורסאות. FAMA היא מותג בינלאומי שמיוצג ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2012 FAMA הגיעה גם לישראל. בייצור הרהיטים משתמשים בפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים בעולם. כל המוצרים עוברים את הבדיקות הנדרשות אשר עומדות בתקני האיכות הבינלאומיים המחמירים ביותרAENOR IQNET Quality Certificate ISO 9001 ומשתמשים בחומרים האיכותיים ביותר.  אלגנטיות מאופקת ועיצוב עכשווי — הם היתרונות העיקריים של FAMA. העיצובים שלנו מבוססים על חיפוש החדשנות בכל ההיבטים. כל הדגמים של FAMA נועדו לענות על צרכי הלקוחות שלנו.  

ועוד חברות רבות

כאמור התערוכה תהיה פתוחה כל חול המועד סוכות ועד לתאריך 23.4.22.

 

 

  

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים