מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

אני נשואה, אמא לארבעה ילדים וסבתא לחמישה נכדים, הייתי עובדת מדינה במשרד המשפטים. כיום אני גימלאית, עושה מה שאני אוהבת בנושא הבלוגרים, מטיילת הרבה, מארגנת טיולים בארץ ובחו"ל ועוד ועוד.

תמיד עבדתי מחוץ לבית, גם כשהילדים היו קטנים ושילבתי את העבודה עם הטיפול בילדים ובבית.

כדי לשמר את המתכונים של אמי והאחיות שלי, שגם הן אלופות בבישול ואפייה פתחתי את הבלוג הראשון שלי באתר תפוז, שלימים סגרו את הבלוגיה. פתחתי בלוג בפלטפורמה של בלוגר ועכשיו אני באתר שהוא רק שלי.

אני אופה ומבשלת לבני ביתי. בבלוג שלי אוכל של בית מה שנקרא, מתכונים קלים להכנה, ממצרכים זמינים בכל בית.

כל הזמן שואלים אותי אם אני עושה סדנאות או מוכרת אוכל, התשובה לרגע זה היא שאני עושה אך ורק לבני ביתי.

בנוסף למדתי צילום וכל התמונות מצולמות במצלמה הפרטית שלי ובטלפון הנייד. 

מי שמכיר אותי יודע שאני גם מטיילת הרבה בחו"ל, מצלמת הרבה בטיולים ויש הרבה טיולים שתיעדתי בבלוג אז כאן תוכלו לקרוא גם על הטיולים שלי בחו"ל.

בנוסף, אני משתתפת ומסקרת אירועים והשקות שקשורות לקולינריה ולייף סטייל, אני בודקת מוצרים שאני מקבלת לסקירה ומשתפת.
מזמינה אתכם להיות מנויים שלי בהרשמה פשוטה בבלוג.

 

 

 

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

חברת אחוה משיקה לפסח עוגות בחושות וטחינה בבקבוק לחיץ

חוגגים פסח עם חברת "אחוה" עם עוגות בחושות בסגנון אפייה ביתי, סידרת ממרחי שומשום מתוקים וטחינה גולמית בבקבוק לחיץ 350 גרם, 100% טבעי, משומשום טהור, במרקם עדין דק דק, לשימוש קל ונוח בזילוף. על רקע גל עליות המחירים, תימכר הטחינה בבקבוק לחיץ החדשה של "אחוה" במחיר המשתלם ביותר – אריזה גדולה יותר במחיר הכי זול. 

סדרת העוגות: 

עוגת תפוז וקוקוס 

 עוגת אגוזים וקינמון

עוד בסידרה: עוגת בראוניס ועוגת שוקוצ'יפס.

העוגות בעלות טעם עשיר, נימוחות בפה ומתאימות לכל המשפחה, נהדרות לאירוח ולבילוי מחוץ לבית, לטיולים ופיקניקים. העוגות בכשרות מהדרין, ללא חשש קטניות, משווקות במגשית מיוחדת במשקל 350 גרם, המתאימה גם לחימום בתנור. עיצוב העוגות צבעוני ומיוחד, באווירה בינלאומית עם איורים מהעולם. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "אנו שמחים לחדש ולהביא לצרכן עוגות כשרות לפסח במתכון חדש ובמחיר נגיש לכל כיס, בהתאם למדיניות המחירים של אחוה. 

העוגות טעימות, מומלץ מאוד למי שלא תספיק לאפות לחג 

עוד תשווק אחוה לפסח את סדרת ממרחי השומשום המתוקים מבוססי טחינה גולמית משומשום מלא: ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם סילאן וממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר. הממרחים מכילים טחינה גולמית איכותית בכמות גבוהה מאוד, ללא שומן מוקשה, ללא טרנס, ללא כולסטרול, דלי נתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וטבעוניים. מתאימים למריחה על מצה להנאת כל המשפחה.  

כשר ללא חשש קטניות בהשגחת חתם סופר ב"ב.   

מחיר מומלץ לצרכן: כ-10 – 12 ₪ לעוגה באריזת 350 גרם.  

בנוסף, תשווק החברה טחינה גולמית בבקבוק לחיץ 350 גרם , 100% טבעי, משומשום טהור, במרקם עדין דק דק, לשימוש קל ונוח בזילוף. על רקע גל עליות המחירים, תימכר הטחינה בבקבוק לחיץ החדשה של "אחוה" במחיר המשתלם ביותר – אריזה גדולה יותר במחיר הכי זול, הבקבוק החדש בעיצוב חדיש ונוח, מצויד בחלונית צד שקופה לבדיקת הכמות הנותרת בבקבוק, בטעם נפלא ועדין, רק לזלף וליהנות. 

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, יועצת מקצועית של חברת "אחוה", "טחינה היא מאכל בריא ואיכותי המבוסס על זירעוני שומשום העוברים תהליך של טחינה, עשיר ביתרונות תזונתיים. כאשר הטחינה טבעית היא נחשבת למאכל בריא מאוד, כיוון שהיא עשירה בסידן, ברזל, חומצות שומן חיוניות, סיבים תזונתיים ודלה בנתרן. טחינה טבעית היא תוספת נהדרת לכל ארוחה ויכולה להשתלב כסלט בפני עצמו או כרוטב לסלט ירקות, תיבול לבשר ואפילו משתלבת בהרבה מאד סוגים של קינוחים".  

"אחוה" נחשבת למותג הטחינה הנמכר ביותר בישראל. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "אחוה", "אנו שמחים לחדש ולהביא לצרכן את הטחינה האהובה הנמכרת ביותר בישראל גם בבקבוק לחיץ. על רקע גל עליות המחירים, אנו מציעים את המחיר המשתלם ביותר ביחס לתכולת המוצר, כמות גדולה יותר מהמוצרים המקבילים בקטגוריה, במחיר זול יותר, זו מדיניות אחוה וכך נמשיך לנהוג תמיד".  

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.  

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 8.90 ₪ – 9.90 ₪ לאריזת 350 גרם.  

להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ (למעט שופרסל ורמי לוי).  

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים