מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

אני נשואה, אמא לארבעה ילדים וסבתא לחמישה נכדים, הייתי עובדת מדינה במשרד המשפטים. כיום אני גימלאית, עושה מה שאני אוהבת בנושא הבלוגרים, מטיילת הרבה, מארגנת טיולים בארץ ובחו"ל ועוד ועוד.

תמיד עבדתי מחוץ לבית, גם כשהילדים היו קטנים ושילבתי את העבודה עם הטיפול בילדים ובבית.

כדי לשמר את המתכונים של אמי והאחיות שלי, שגם הן אלופות בבישול ואפייה פתחתי את הבלוג הראשון שלי באתר תפוז, שלימים סגרו את הבלוגיה. פתחתי בלוג בפלטפורמה של בלוגר ועכשיו אני באתר שהוא רק שלי.

אני אופה ומבשלת לבני ביתי. בבלוג שלי אוכל של בית מה שנקרא, מתכונים קלים להכנה, ממצרכים זמינים בכל בית.

כל הזמן שואלים אותי אם אני עושה סדנאות או מוכרת אוכל, התשובה לרגע זה היא שאני עושה אך ורק לבני ביתי.

בנוסף למדתי צילום וכל התמונות מצולמות במצלמה הפרטית שלי ובטלפון הנייד. 

מי שמכיר אותי יודע שאני גם מטיילת הרבה בחו"ל, מצלמת הרבה בטיולים ויש הרבה טיולים שתיעדתי בבלוג אז כאן תוכלו לקרוא גם על הטיולים שלי בחו"ל.

בנוסף, אני משתתפת ומסקרת אירועים והשקות שקשורות לקולינריה ולייף סטייל, אני בודקת מוצרים שאני מקבלת לסקירה ומשתפת.
מזמינה אתכם להיות מנויים שלי בהרשמה פשוטה בבלוג.

 

 

 

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

ספוג הניקיון המהפכני המחייך

לרגל חג הפסח, ספוג הניקיון המהפכני המחייך של מותג הניקיון האהוב והנמכר ביותר בארה"ב Scrub Daddy ואחד משלושת המותגים הנמכרים ביותר בארה"ב, מגיע לישראל ומשווק על ידי יבואנית מוצרי המזון והצריכה ר. ב. דגנים שבבעלות רחל ברודנה. הספוגים עשויים מחומרים מיוחדים ומנקים ביעילות את כל סוגי המשטחים והכלים.  

בשלב הראשון תייבא החברה את הספוג המקורי Scrub Daddy, ספוג עגול וקשיח, המגיע בליין נרחב של צבעים, את Scrub Mommy, ספוג שחציו קשיח וחציו רך המיועד לספיחת הלכלוך ואת Scrub Daddy Lemon, ספוג בתכונות הספוג המקורי, בתוספת ריח לימון.  

הספוגים המחייכים של Scrub Daddy, הנחשב למותג הניקיון האהוב ביותר באמריקה, נחשבים לספוגים מהפכניים, רב שימושיים ואיכותיים, מתאימים לניקוי משטחים שונים ובהסרת לכלוך קשה מכלים, סירים חרוכים, כיורים, חדרי אמבט, גרילים ועוד, אינם סופחים ריחות וכתמים, לא מתפוררים וניתן לנקות בעזרתם גם משטחים חרוכים ללא תוספת של חומר ניקוי. בצורתו הקשיחה מנקה הספוג ביעילות כל משטח ואינו מותיר שריטות. במים פושרים הוא מתרכך ומתאים לכל צורה של כלי וכוס. הספוג נוח לאחיזה ולשימוש ונשאר נקי ועמיד לאורך כ-3 חודשים.  

צבעוניות הספוגים מאפשרת להפריד בין שימושי הניקיון, להבדיל בין בשר וחלב וליצור בידול באיזורי הניקיון. 

 חברת Scrub Daddy הוקמה על ידי אהרון קרוז, יהודי אמריקאי שהיה מכונאי מוסמך, אשר חיפש פתרון לבעיית הלכלוך בידיים שנוצרה מעבודתו. מתוך שנות הניסיון שלו פיתח כריות ניקוי מיוחדות בעזרתן הצליח להסיר כל לכלוך. מצויד בהבנה שיש לו ביד מוצר מנצח הוא רשם אותו כפנטנט ובשנת 2012 החליט להשתתף בתוכנית "הכרישים", בה הוכתר Scrub Daddy כמוצר המצליח ביותר והפך להצלחה בין לילה. כיום נמכרים מוצרי המותג ברשתות הקמעונאיות הגדולות ביותר בארה"ב במיליוני יחידות מידי שנה.  

לדברי רחל ברודנו, מנכ"ל ר.ב.דגנים, "אנו שמחים להביא בשורה במדף מוצרי הניקיון באמצעות מותג איכותי כמו Scrub  Daddy ובטוחים שבמדינה חובבת ניקיון כמו ישראל, יהפוך המותג לאהוב ביותר גם כאן".  

חברת "ר.ב.דגנים" הנה יבואנית מתמחה של מותגי מזון בינלאומיים. החברה בעלת מייצגת באופן בלעדי בישראל את חברת Post, יצרנית דגני הבוקר אוראו, יצרנית הפירות היבשים Sun-Maid, יצרנית הקונפיטורות Bonne Maman, מותג דגני הבוקר Weetabix, מותג הסוכריות העולמי PEZ, יצרנית התבלינים העולמית McCormick ועוד.  

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17.90 – 19.90 ₪ ליחידה. 

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המתמחות ברחבי הארץ. 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים