מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

יום הפסטה הבינלאומי עם פסטה ריקו

חברת "פסטה ריקו" מתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית הנושאת את תו האיכות BRONZE DIE, רטבים, קמחים, אורז ועוגיות. פסטה ריקו ידועה בטעם הפסטה המשובח והמיוחד שלה, הטריות, הקמח העשיר בחלבונים והמרקם המעולה, שהפכו אותה לפסטה פרמיום הנמכרת במסעדות שף, במעדניות ובבתי אב בכל רחבי הארץ. בנוסף מייצרת החברה עבור השוק המוסדי והפרטי מגוון רחב של פסטות טריות, כדורי פיצה, רוטבי עגבניות וקינוחים בהם פנקוטה, ועוד. 

"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה טרייה מצוננת חדשה מסוג בוסיאטה: בוסיאטה קלאסי, בוסיאטה תרד ובוסיאטה סלק.  

הפסטה עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, טרייה, קצרה, 100% חיטת דורום עם אחוז חלבון גבוה, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות, אינה דביקה ואינה מפרישה המון עמילן, טעימה להפליא מזינה ומשביעה, ברמה עולמית של פסטה איטלקית, קלה ומהירה להכנה, זמינה במקרר.  

פסטה בוסיאטה היא סוג פסטה מסורתית במקור ממחוז טראפני ואופיינית מאוד לאזור קלבריה וסיציליה. שמה של הפסטה לקוח מהמונח בוסו, מחט סריגה בה השתמשו בטראפני לסריגת צמר עבה וכותנה. הבוסיאטה מיוצרת במקור באמצעות מקל עליו הפסטה הטרייה מגולגלת ומעוצבת ליצירת צורתה הספירלית האופיינית והייחודית של הבוסיאטה. פסטה בוסיאטה יותר "בשרית" ונגיסה, שומרת על צורתה ומשתלבת מעולה במנות בשריות כמו בולונז, פסטו, סלט פסטה קר ועוד. 

קבלתי לסקירה שני סוגים של פסטה טרייה, לצד שני רטבים מעולים: בוסיאטה קלאסי ובוסיאטה תרד. 

בוסיאטה קלאסי: פסטה מצוננת טרייה מ-100% חיטת דורום איכותית, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב רוזה, פסטו, שמנת פטריות וכו'. 

את הבוסיאטה קלאסי הכנתי עם רוטב אדום ופיזרתי מעל פרמזן

בוסיאטה תרד: פסטה מצוננת טרייה מקמח חיטת דורום איכותית עם תרד, בעלת אחוז חלבון גבוה בקמח. עשויה מחומרי הגלם הטובים ביותר, אינה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל או אבקות. מוכנה בקלות במים רותחים ונהדרת להגשה עם רוטב בולונז, פסטו, שמנת וגם עם רטבי עגבניות וכו'. 

את הבוסיאטה תרד הכנתי עם רוטב שמנת וגבינת גראנה פדנו, רוטב קטיפתי וטעים מאוד.

המלצה שלי: הפסטות והרטבים טעימים מאוד, זמינים ומהירי הכנה. ממליצה מאוד שתמיד יהיו מוצרים כאלה במקרר. 

כשרות: מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 9.90 – 14.90 ₪ לאריזת 300 גרם 

להשיג ברשתות שופרסל, יוחננוף, חצי חינם, סופר סופר, סטופ מרקט, פרש מרקט, טיב טעם, יינות ביתן, ויקטורי ובמגוון חנויות ומכולות בפריסה ארצית. 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים