מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

חדש מאסם-נסטלה: מנות חמות בטעמי עולם: הודי ואיטלקי

אתם יודעים שאני אוהבת את המטבח ואוהבת לבשל, לאחרונה אני קצת עסוקה ולא תמיד יוצא לי להיות במטבח, וגם החום לא ממש מוסיף. אז בדיוק בשביל זה כדאי להחזיק בבית את סידרת המנה החמה שאסם הוציאה, שמגיעה הפעם בטעמי עולם, הודי ואיטלקי. מנות חמות, חוויה מהמטבח הבינלאומי הביתה בכמה דקות בלבד.

הסדרה החדשה מביאה  עולם חדש של טעמים מגוונים ואהובים. מנה חמה טעמי עולם היא סדרה טעימה, איכותית וקולינרית, ותאפשר לצרכנים הישראלים לטייל בעולם בכמה דקות הכנה בלבד, הסדרה תושק בשני טעמים מפנקים מהעולם, אשר יאפשרו חוויה חדשה דרך חיבור למטבח האתני:
מנה חמה הודי- אורז בקארי:


מנה חמה איטלקי-פסטה בסגנון אלפרדו:

בשנה האחרונה, ראינו כי טרנד הפינוק גדל ואנשים מחפשים אחר מוצרים שיענו על צורך זה. הסדרה החדשה "מנה חמה טעמי עולם" לוקחת את הצרכנים לטיול ברחבי העולם עם טעמים חדשים ומפנקים. הסדרה יוצאת באריזה עם צבעוניות חדשה ומיוחדת, בצבע סגול, ומיועדת לבני נוער ומבוגרים המחפשים אחר ארוחה טעימה עם כמה שפחות מאמץ. 
המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים מה שמוסיף לבריאות שלנו.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של החטיבה הקולינארית באסם-נסטלה: "מנה חמה מביאה לצרכן את הטרנדים העולמיים הטעימים מהעולם הביתה בכמה דקות בלבד. אנו מגוונים כל הזמן את מרחב האפשרויות ומחפשים אחר טרנדים חדשים טעימים וחווייתיים אשר יתאימו לאופי של הצרכן שלנו, מנה חמה טעמי עולם מעניקה לכם ארוחה עולמית חדשנית ומיוחדת, כיפית וטעימה בשלוש דקות הכנה וללא מאמץ. אנו בטוחים שהמוצר יתקבל בהתלהבות רבה ובהמשך נשיק טעמי עולם נוספים" 
המוצרים בכשרות חתם סופר. 
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.
חוות דעת שלי: שני המוצרים טעימים, אהבתי יותר את הפסטה בסגנון אלפרדו, מוצרים זמינים, הכנה מהירה וללא מאמץ, ממליצה בכל פה

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים