מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

אירוע חשיפה למסעדת fresh the market בחיפה

הוזמנתי לאירוע לבלוגרים ועיתונאים לחשיפת מסעדת פרש דה מרקט, fresh the market במתחם ביג קריות בחיפה. המסעדה נפתחה בתחילת הקורונה והופעלה, כמו מרבית המסעדות בתקופה זו, לסירוגין, בין הסגרים. 

מזה כ-3 חודשים המסעדה מופעלת כמסעדת שף חדשנית, מתוך רצון להציע לסועדים חוויה קולינרית ייחודית וטעימה. התקופה שאחרי הקורונה, מתאפיינת בהתעוררות, גם קולינרית וזה משמח מאוד. הציבור כמה לצאת החוצה, לשוב ולאכול במסעדות ולהינות ממאכלי שף.

באירוע הוגשו לנו מבחר מנות שאפרט בהמשך. אני ממליצה להגיע למסעדה ולהינות מחוויה קולינרית טעימה. המסעדה חלבית, כשרה, מציעה טעמים משולבים מהמטבח הישראלי, האיטלקי והיווני, אוכל ים תיכוני אהוב, כשגולת הכותרת של המסעדה הינה כמובן, הטאבון הממוקם בה, שמבטיח מאפים מיוחדים הנאפים במקום.

עיצוב המסעדה אורבני וקליל והאווירה בהתאם. נעים מאד לשבת במסעדה ולהתרווח על הכורסאות הנוחות, תוך שאנו נהנים ממנות ייחודיות, איכותיות וטריות.

קרדיט צילום שתי התמונות: שרה איקו

השף אילן ברמלי, שף המסעדה סיפר שכבר 30 שנה הוא בתוך המטבח  ולמרות שניסה לברוח מכך ולמד ביו כימיה וחשמל, מצא את עצמו לבסוף שוב במטבח, אהבתו הגדולה. אילן הוא גם קונדיטור שהגיש לנו ממיטב המנות האחרונות המדהימות שלו. אילן מפקח ומחדש כל העת את המנות, מתוך רצון לשאוף לחדשנות קולינרית ולחוויית אכילה.

המסעדה נמצאת בבעלותה של אחת מקבוצות המסעדות המובילות בצפון הארץ שמנוהלת בשיתוף פעולה של אבי פרץ, ספיר ממן ואילן ברמלי שהינו השף המפקח על כל קבוצת המסעדות. קבוצת המסעדות ובפרט פרש דה מרקט, מתחייבת לפעול בהתאם לתפיסת עולם ערכית שכוללת:

  • אהבה: מתחייבים לפעול מתוך אהבה לתחום המזון ואהבה ללקוחות.
  • חוויית לקוח: כחלק מתפיסת עולמם, מתחייבים לספק לכל אורח במסעדה את חוויית האירוח והבילוי המשותף המובילה בישראל. 
  • איכות קולינרית: מתחייבים לספק מנות חדשניות ומפתיעות אשר מבוססות על חומרי הגלם המוקפדים והטריים ביותר.

השף אילן ברמלי עם היחצניות לימור כרסנטי ומירי אברהם שאמונות על היח"צ של המסעדה

מה אכלנו? פתחנו במנות ראשונות נהדרות:

פטריות צלויות בטאבון ממולאות בגבינת עיזים עם מוצרלה מעל, מוגש על ציזיקי, שמן זית ועשבי תיבול מעל. מנת פתיחה טעימה מאוד (36 ₪)

חציל שרוף בטאבון מוגש עם טחינה, אגוזי מלך מלוחים, עשבי תיבול, סילאן ופוקאצ'ינה בצד. מנה טעימה ואהובה על רבים (42 ₪)

מבחר ירקות צלויות בטאבון

סלט קינואה ועדשים שחורות, מלפפון, פטרוזיליה, בצל ירוק וסלרי קצוצים ברוטב שמן זית ומיץ לימון, עם חמוציות ושקדים קלויים. טעים ועשיר (56 ₪)

סלט קפריסאי: מבחר עגבניות שרי תמר, שרי צהובות, שרי ליקופן, בצל סגול, זיתי קלמטה, צנוניות, עשבי תיבול ורוטב שמן זית ולימון בתוספת קרעי פוקצ'ה מתובלת עם נגיעות צזיקי וגבינת פטה. סלט עשיר, רענן וטעים (58 ₪)

מאפי הטאבון:

ריפיאנה חלומי פטריות: בצק פוקאצ'ה פריך שנאפה בטאבון, ממולא גבינות, בצל מקורמל, אגוזים ופטריות עם גבינת חלומי צרובה. גם מנה טעימה (54 ₪)

פיצה מרגריטה לוהטת מהטאבון, רוטב עגבניות וגבינת מוצרלה עם תוספות לבחירה: זיתים, בצל, פטריות (ללא תשלום) תוספת טונה, ביצה קשה, חציל קלוי- ב-5 ₪ לתוספת. פיצה טעימה מאד, בצל עשוי היטב, פריך וקראנצ'י כראוי (49 ₪)

מבחר קינוחים משגע:

עם חברתי הבלוגרית נוגה רוזנברג

עם חברתי הבלוגרית יפה גביש

בנוסף המסעדה מציעה:

  • מבחר מנות דגים ופסטות כמו: פילה סלמון, פיש אנד צ'יפס, סלמון בקראסט עשבים, דג על ניוקי ועוד במחירים שבין 71-89 ₪.
  • פסטות: פטוצ'יני אוליו ריקוטה, רביולי סיציליאני, רביולי רוזה, ניוקי בטטה וערמונים במחירים שבין 59-66 ₪.

מומלץ בכל לב. ההנאה מובטחת.

פרש דה מרקט, מתחם ביג קריות, הסולל 8 ק.אתא

טלפון: 04-6300063

בקרו באתר שלהם: לחצו כאן

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים