מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

גלידה גולדה

לכבוד פתיחת עונת הקיץ רשת גלידריות הבוטיק, גולדה, בשיתוף חטיבת דגני הבוקר באסם-נסטלה יוצאים בשיתוף פעולה ייחודי במסגרתו משיקים מהדורת קיץ מוגבלת בטעם דגני הבוקר  LION האהובים. 

"You're gonna hear me roar" – "אתם עומדים לשמוע אותי שואג"

הקיץ מביא עמו גם את המעבר לשעון הקיץ בו אנו מרוויחים שעות אור נוספות והחשק למשהו מתוק גובר בשעות הלילה. ברשת גולדה ובדגני הבוקר של נסטלה  מצאו פתרון מפנק במיוחד לצריכת דגני הבוקר בלילה: LION של הלילה – גלידה עשירה ומלאה בטעם האהוב של ליון קרמי מתוק וטעים.  

עדי ארז אביטל סמנכ"לית שיווק קבוצת Anita וגלידה גולדה: "Anita Group ממשיכה לקדם חדשנות וייחודיות במוצריה בפיתוח טעמים יצירתיים לקהל הישראלי והבינלאומי. אין ספק כי שיתוף הפעולה עם המותג ליון הוא צעד נוסף בחיזוק ערכים אלו, אותן מקדמות שתי החברות בנפרד, וכעת יחד בכדי להעניק לקהל הלקוחות ערך מוסף ולא פחות חשוב-חוויה".

נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת דגני הבוקר והקפה באסם-נסטלה: "המותג ליון, שהושק לפני שלוש שנים וקנה לעצמו קהל לקוחות צעיר ונאמן, ממשיך להפתיע והפעם בשיתוף פעולה עם רשת הגלידריות "גולדה". עם תחילת הקיץ, יוכלו הלקוחות של שני המותגים האהובים ליהנות מגלידה המציעה שילוב מפתיע וטעים במיוחד בין דגני הבוקר האהובים של ליון מבית דגני נסטלה לגלידה האיכותית של גולדה".

 גלידת LION זמינה בסניפים החל מה-10.6 למשך כל חודש יוני.

חוות דעת שלי: אחת הגלידות והתוספות הטעימות ביותר – ממליצה מאוד 

 

 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים