מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

מה חדש ברשת תיק התיקים לטיולים ונסיעות

כמו כולם, גם אני מתגעגעת מאוד לטיסות, אבל הגל הרביעי מאיים לסגור שוב את נתב"ג והגעגוע נשאר געגוע לחו"ל. עכשיו עונת החופשות ויש לנו ארץ נהדרת, אז למה שלא נקנה לנו מזוודות, תיקים וכל מיני אביזרים אריזה ונצא לנפוש בארץ עד שיתאפשר גם לחו"ל.

השתתפתי באירוע בלוגרים ועיתונאים להכרת מותגי הבית she's ו-stories, מזוודות ותיקי הנסיעה החדשים ברשת תיק התיקים שמציעה קולקציה של מזוודות ותיקי נסיעות במגוון רחב ובמחירים נוחים לכל כיס.  

בקולקציית המזוודות:  

  • מזוודות ABS  קשיחות 
  • מזוודות קשיחות פוליפרופילן 
  • מזוודות קשיחות בלתי שבירות  
  • מבחר תיקים אופנתיים על גלגלים בשלל דוגמאות וצבעים. 

מזוודות בונד מבד מלאנז', 28 אינץ, מזוודה קלה ואיכותית, עם 4 גלגלים כפולים איכותיים מסיליקון, בעלת רוכסן הרחבה, ידית טרול אלומיניום מתכווננת, במשקל 3.5 קילו. מחיר: 399 שקלים.   

מזוודות בונד – extra strong – סט של 3 מזוודות  בגדלים של 24 ,20 ו-28 אינץ', מזוודות חזקות, עם ידיות שמחוברות לגוף המזוודה, לעמידות גבוהה. ארבעת הגלגלים, איכותיים, עשויים מסיליקון, ידית טרול אלומיניום מתכווננת, תא צדדי לאורך המזוודה, הרחבה של שליש המזוודה ושלל תאים פונקציונאליים.                מחיר ל-3 מזוודות – 849 שקלים. 

מזוודה לעליה למטוס מבית בונד, עשויה מחומר ABS חזק ועמיד. המזוודה מסתובבת, מוכנה לעלייה למטוס, קלת משקל. הסידור הפנימי ותאי הרשת יחד עם רצועות האריזה יסייעו לאריזה מושלמת. מחיר: 199 שקלים. 

כמו כן, מוצעים גם תיקי נסיעה בשלל דוגמאות ובצבעים אופנתיים, עם ידית אחיזה נוחה במיוחד. מחיר : 149 שקלים. 

בנוסף, מוכרים ברשת מבחר גדול של אביזרים לנסיעות בשיתוף פעולה עם ממסי: 

מזוודה מקסימה לילדים עם תיק לגב (הם באים אחד בתוך השני כמו בבושקה) שמתאימה לנסיעות וגם לגן והעלות של המוצר המשולב היא 249 שקלים

מבחר גדול של אביזרי נסיעה: סט ארגוניות בצבעים שונים, כדי שלכל בן משפחה יהיה בצבע אחר, מבד איכותי שבהן אפשר לארוז בצורה נוחה ונפרדת חולצות, תחתונים, גרביים וכו', במלון אפשר להשאיר את הדברים בתוך  ארגוניות, (99 שקלים)

מגוון כריות לצוואר. כרית הצוואר מתקפלת עשויה מספוג זוכר, מתקפלת לתוך שקית קטנה, אותה אפשר לחבר לתרמיל, או לדחוף למזוודה בקלות (79 שקלים)

כריות בעיצובים מיוחדים לילדים, כמו חתול או דביבון (59 שקלים)

שקיות ניילון עם סוגר בגדלים שונים לאריזת דברים קטנים (49 שקלים) 

סט בקבוקונים למטרות שונות (למשל לשמפו וכו') (33 שקלים) 

נרתיק אטום למים לטלפון (30 שקלים) 

ערכת נוחות (כרית, אטמי אוזניים וכיסוי עיניים, 69 שקלים) 

משקל מזוודה דיגיטלי (79 שקלים) 

תיק איפור ייעודי לנסיעות שנסגר עם שרוך שבתוכו עוד נרתיקים קטנים ותאים פנימיים (49 שקלים)


 

אתר תיק התיקים: www.tikhatikim.co.il 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים