מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

מהפכת השירות הדיגיטלי בעולם עיצוב הפנים ברשת STUDIO CERAMICA בבני ברק

השתתפתי במפגש עיתונאים ובלוגרים משולב באדריכלים ומעצבי פנים להצגת הקולקציות העדכניות בתחום החיפוי והריצוף ושלל מוצרים נלווים לחדר האמבטיה והשירותים, כל זאת יחד עם הצגת מהפכת השרות הדיגיטלית שפותחה בלעדית לרשת STUDIO CERAMICA ברחוב הלח"י 29 בבני ברק.

רשת סטודיו קרמיקה הינה רשת וותיקה לעיצוב ולייבוא חומרי גמר בישראל. פעילות החברה כוללת שירות ומכירה ללקוחות פרטיים, אדריכלים ומעצבים , סוחרים , ויזמים וקבלנים בפרוייקטים המובילים בישראל.

בנוסף, הרשת הינה המשווקת הבלעדית של מותג העיצוב האיטלקי Fioranese, המוביל בעולם בזכות קולקציות מרהיבות, עדכניות, ובעלות תו תקן עולמי בתחום הייצור ואיכות הסביבה – מותג זה הינו מותג הבית שלהם.

חנויות הרשת מאפשרות הצצה לעולם החומרים והעיצוב, והתאמת המוצר לחלל באמצעות סידור נח של תצוגה כך שלא תלכו לאיבוד, מבחר חומרי גמר מספק ואיכותי ושירות אישי, כזה שעושה לכם שקט.

נחשפנו לקולקציה עדכנית בתחום החיפוי והריצוף המתאימים לחללי הבית ומבחר מרשים של מוצרים נלווים לחדרי האמבטיה והשירותים.

בנוסף קבלנו עדכון על מהפכת השירות הדיגיטלי בעולם עיצוב הפנים שפותחה בלעדית לרשת. מדובר בהדגמות פוטו-ריאליזם בהתאמה אישית ללקוחות בשילוב המוצרים והעיצוב של סטודיו קרמיקה, שתאפשר לקבל רשימת חומרים מדויקת על פי החלל ולראות הכל לפני הביצוע וגם לעקוב אחר ההזמנות בלחיצת כפתור, בכל רגע נתון וישירות מהשטח! אכן מהפכה.

בקרו באתר שלהם

 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים