מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

ממרח חדשני באיכות פרמיום: ממרח לימון של חברת "משני"

 יצרנית סלטי "משני"משיקה כעת לראשונה, ממרח חדשני באיכות פרמיום: ממרח לימון. הממרח מיוצר מלימונים טריים ועל פי מתכון בלעדי של "משני", מתאים לשימוש בתבשילי דגים, בשר ועוף ובמיוחד לסנדוויץ' טוניסאי וכריכים.

 אני הוספתי אותו למקרוני והשילוב היה מפתיע וטעים.

 ממרח לימון שאף סנדוויץ' טוניסאי לא יהיה שלם בלעדיו. הוא יהפוך כל כריך, כל קדירת דגים או בשר לבישול גורמה. הממרח נחשב במשך שנים לסוד כמוס בתעשיית המזון. אין מסעדה או דוכן המוכרים סנדוויץ' טוניסאי שלא מכירים אותו, הטעם הביתי והמיוחד שלו קנו לו קהל מעריצים נאמן והוא מצטרף לליין סלטי משני הכולל מבחר ענק של סלטים ביתיים באיכות פרמיום בהם חומוס משני, טחינה ירוקה, מטבוחה חריפה, פטריות חמות, סלט ביצים, זיתים מרוקאיים ועוד.

לדברי דני כדורי, מנכ"ל חברת משני, "ממרח הלימון נמצא בשימוש שלנו לאורך שנים ארוכות והוא רכיב חשוב בחלק מהמתכונים הבלעדיים של משני מבית אבא. לאור הביקוש, שהגיע בעיקר ממסעדות ודוכני סנדוויץ' תוניסאי, החלטנו לתת לו את הבמה ולהשיק אותו כסלט נפרד בליין סלטי הפרמיום שלנו, להנאת קהל הלקוחות". 

חברת "משני" נחשבת ליצרנית סלטי הפרמיום המובילה בישראל. החברה מפעילה 4 חנויות מפעל – בראשון לציון, רחובות, מודיעין וחולון. החברה מעסיקה עובדים מכל המגזרים ומשווקת מעל ל- 120 סוגי סלטים לרשתות השיווק, בתי מלון, חברות קייטרינג ומסעדות, וכן מייצאת לשוק היהודי באירופה. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 ₪ – 14.90 ₪ לאריזת 300 גרם.  

כשר מהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף.  

להשיג בחנויות המפעל של משני וברשתות המזון ברחבי הארץ.

בקרו באתר של החברה

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים