מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

הפריקסה של חיימיקו – חדש בתל אביב

מי לא אוהב פחמימות, פחמימות זה החיים.

הוזמנתי לאירוע תקשורתי, השקה של רשת הפריקסה של חיימיקו שפותחת סניף שביעי בתל אביב בניהולם של שירן ועוז כהן, רשת שאותה משיק חיים רופא, שנחשב למלך הפריקסה של ישראל, מה שהתחיל מפריקסה הפך לאימפריה והפקה שלמה סביבו, של מתכון פטנט הייחודי שלו ועוד חידושים מרעננים בתפריט.

הסנדויץ' התוניסאי עבר מספר שדרוגים והפך לכדי מעדן ייחודי שכבש את בטנם ולבם של מירב אנשי ארצינו וכעת מגיע גם אל סניף ת"א. כאן מצאנו תפריט מגוון שכולו סובב סביב הפריקסה.

קיימות גם אופציות צמחוניות וטבעוניות ואף גירסה מתוקה לקינוח, הכול עובר דרך שמן רותח, אך לדברי חיימיקו יש פטנט במתכון סודי, כך שהפריקסה לא סופח הרבה שמן ועם זאת יוצא תפוח וקריספי בחוץ ונימוח מבפנים. ואכן הפריקסה הוגש לנו לאחר שטוגן בשמן עמוק, אולם היה נטול שמן וטעים מאוד,

השוס בתפריט הוא ההמצאה של חיימיקו – בוריקסה: בוריק כשבתוכו ביצה/תפו"א ואלה מוטמעים בפריקסה, כאשר אליו משדכים מגוון ירקות וגם מטבלים – מטבוחה, צ'ירשי, רוטב פלפלים, לימון כבוש ועוד…שכבה על שכבה, כשכל נגיסה משחררת שכבה נוספת של טעמים. בכל ביס הבוריקה מתפצחת אל חלל הפה וכל התוספות משתחררות במלוא ההנאה.

אם תשאלו את חיימיקו הכול התחיל לפני כעשור כשבסך הכול התכוון להקים דוכן אוכל קטן בהוד השרון עבור אמו לתעסוקה ועבור אביו אשר היה בעסקי ההובלות לקראת פנסיה ועם זאת היה נחוש להמשיך לעבוד, אלא שעד מהרה הפך המקום למוקד עלייה לרגל. תוך זמן קצר גמלה בליבו של חיים ההחלטה להצטרף לניהול העסק המשפחתי המוצלח. העסק צבר תאוצה וכיום קיימים בארץ סניפים בחדרה, פתח תקווה, 2 בראשון לציון, הוד השרון, ירושלים וכעת נפתח הסניף השביעי בת"א ובקרוב ייפתח סניף שמיני.

רב הסלב של הכותל, הרב מרדכי חסידים

 

כל הסניפים בכשרות בד"צ בית יוסף.

לדברי הבעלים ההמלצה היא להגיע רעבים מאוד מאחר וכל מנה היא בגדר ארוחה גדושה ומשביעה וכפי שמסכם חיימיקו "רק מי שטועם מבין".

המלצתי גם להגיע רעבים, אני בחרתי בפריקסה במילוי בוריקה ביצה, לימון, מטבוחה, צ׳ירשי, סלט ירקות, טונה, מלפפון חמוץ, זיתים ירוקים ולימון כבוש – מנת הדגל שלהם. היה טעים.

הפריקסה של חיימיקו , סניף קינג ג'ורג' 81 ת"א  טלפון נייד ‎052-3436364

שעות פעילות: 

ראשון – רביעי – 10:00-00:00

חמישי – 10:00-01:00

שישי – 10:00 ועד שעתיים לפני כניסת השבת

מוצ״ש – שעה לאחר צאת שבת ועד 01:00

שירות משלוחים:  https://haimiko.orderss.co.il

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים