מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

מהפיכת הנקניקים הטבעוניים של Vgarden – פסטרמה וסלמי טבעוניים

חברת Vgarden מבית "משומשו", מותג המזון הטבעוני מקיבוץ גן שמואל, וחברת הדר-פוד, משיקים לראשונה סדרת מוצרי תחליפי בשר כשרים על בסיס חלבוני אפונה וחיטה. סדרת פרוסות נקניקי המעדנייה של ויגרדן כוללת בשלב זה שני סוגים של נקניקים: סלמי ופסטרמה טבעוניים. הנקניקים על בסיס חלבונים מן הצומח, עשירים בחלבון, מקור לסידן, דלים בפחמימות, נטולי כולסטרול ובטעם עשיר ונפלא של סלמי ופסטרמה כשרים.

 הנקניקים משווקים באריזות נוחות, פרוסים ומוכנים לאכילה, מושלמים בכריכים ובסלטים, כתוספת לפיצות, טוסטים ולמגשי אירוח מושקעים, מבוססים חלבוני חיטה ואפונה, ומתגאים בשיעור חלבון גבוה – שהוא לכל הפחות שווה לזה של המוצרים המקבילים מן החי, אינם מכילים סויה, דלים בפחמימות, אינם מהונדסים גנטית ובעלי חיי מדף ארוכים.

 Vgarden  (ויגרדן) מפתחת, מייצרת ומשווקת בתפוצה גלובאלית מוצרי מזון, המחליפים מוצרים מן החי (טבעוניים). כיום היא החברה הישראלית היחידה שפועלת בכל קטגוריית מוצרי המזון החדשניים המחליפים מוצרים מן החי, מחזיקה בישראל במותג "משומשו" ומוכרת תחת המותג מנעד רחב של מוצרים ייחודיים לרבות מוצרי גבינה, דגים ובשר טבעוניים וכשרים.

המלצה שלי: מוצר מעולה לטבעונים, אני בחרתי לשלב פרוסות סלמי בשקשוקה, הרעיון היה מוצלח וטעים.

 לדברי אילן אדוט, מנכ"ל ויגרדן, מדובר בשלב נוסף כחלק מהאסטרטגיה שלנו לספק את כל  המנעד של חלופות ברות-קיימא טבעוניות – החל מתחליפי גבינה, דגים ועד בשר ונקניקים. "אנו מונעים מהדאגה לקיימות, איכות הסביבה ורווחת בעלי החיים, בשילוב עם ערכים תזונתיים גבוהים, איכות וטעם בלתי מתפשר".  

כשרות פרווה בהשגחת הרבנות הראשית עמק יזרעאל.

טווח המחירים ברשתות המזון: כ- 19.90 – 22.90 ₪ לאריזת 160 גרם. 

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.  

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים