מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

גבינה טבעונית חדשה בסגנון חלומי – משומשו

בשורה לטבעונים שבינינו וגם למי שלא, מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו" שנמצא בקיבוץ גן-שמואל, מרחיב את מוצריו ומביא בשורה חדשה בתחום תחליפי החלב. המותג השיק בהצלחה קו מוצרים בקטגוריית הגבינות הטבעוניות, שכולל צהובות טבעוניות, מלוחות טבעוניות, חמאה טבעונית וסדרת ממרחים טבעוניים בטעמים. 

ועכשו "משומשו" משיקה גבינה טבעונית חדשה בסגנון חלומי, פיתוח מהפכני וטעים, שישדרג כל כריך וסלט, ולא רק. הגבינה טעימה להפליא, מכילה סידן וסיבים תזונתיים ברמה גבוהה, עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, ללא חומר משמר, ללא לקטוז, ללא סויה, 100% טבעונית, מומלץ לטגן במחבת ולהגיש בסלט, תוספת נפלאה למנה עיקרית, אפשר גם לצלות אותה והיא נהדרת גם כשהיא קרה וכתוספת לכריך. 

הגבינה תשווק באריזת נוחות של 250 גרם, מכילה שתי פרוסות בעובי המתאים בדיוק לטיגון מושלם. 

 אני לקחתי אותה למקום אחר לגמרי והכנתי בורקס מדפי פילו: גירדתי גבינה, הוספתי לה ביצה ומעט קמח, ערבבתי ומילאתי, מעל פיזרתי ביצה ושומשום

לדברי מנהלי המותג, בכוונת החברה להשיק בקרוב מוצרים נוספים בקטגוריות חדשות, בהם תחליפי דגים ונקניקים.   

לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc: פיתוח ישראלי הצליח ליצור תחליף קולינארי לגבינה שאינו מכיל חלב או רכיבי חלב שונים. מדובר בגבינות הטבעוניות של "משומשו" אשר מכילות סידן וסיבים תזונתיים, שאינן מכילות כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים והן בעלות כשרות פרווה מהודרת. הגבינות הטבעוניות מספקות מענה חשוב מאד מבחינה בריאותית ותזונתית, במיוחד עבור אלו שלא יכולים לצרוך מוצרי חלב ומתקשים לספק לגופם את כמות הסידן היומית.

חוות דעתי האישית: הגבינה טעימה מאוד, לדעתי מתאימה מאוד למילוי בורקס, גם בני הבית אהבו

כשרות פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים. 

מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 – 19.90 ₪ לאריזת 250 גרם.   

להשיג בחנויות הטבע וברשתות השיווק הנבחרות.   

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים