הוזמנתי השבוע להשקה להכיר מתחם אירוח עם עיצוב חדשני מפואר ויוקרתי שממוקם בחיפה ברחוב חלוצי התעשיה, מתחם אירוח THE BLOOM. מדובר במתחם אירוח חדש ומיוחד שמביא אתו בשורת אירוח חדשנית בהשראת מלונות בוטיק בניו יורק. את ההשראה והתשוקה להקמת המתחם הביאה קבוצת אנשי עסקים מבעלי קבוצת "אדם וחווה". הקומפלקס משתרע על פני 5,000 מ"ר ומשלב 3 אולמות אירועים עם מלון וספא לאירוח מתמשך ושעות של חוויה מפנקת על פני 24 שעות. חללי האירוח מעוצבים בסגנון קלאב אורבני:
- חלל מרכזי ״THE LIGHT״ מותאם לעד 630 אורחים
- חלל שני בגודלו ״THE LEAF״ – עד 480 אורחים
- חלל קטן ביותר שמאובזר במטבח שף פתוח לעיני האורחים THE GREEN CLUB מארח עד 250 אורחים.
- לכל מתחם צמודה סוויטת חתן – כלה ועוד סה"כ 19 חדרי אירוח למלווים במקום.
במתחם אפשר לערוך אירועים פרטיים ועסקיים בשילוב אירוח במלון בוטיק מתחם SPA (כ-700 מ"ר) עם חדרי טיפול, בריכה, לובי פרטי, לצד מסעדת שף, חללי בר ובית כנסת שעומדים לרשות בעלי האירוע ומשפחותיהם.
על הקמת המתחם וניהולו, שעלות ההשקעה בו עלתה כ-30 מיליון ש"ח אמונה קבוצת הבעלים של מתחם האירועים החיפאי ״אדם וחווה״- אנשי העסקים המובילים בעולם האירוח והלילה אליהם חברו מיטב המוחות היצירתיים.
על הקולינריה אמון השף יהב ג'ינו יוצא רשת ישרוטל, המוכר כשף הבית של "אדם וחווה". טעמנו את המנות, מנות ברמה אחרת ממה שאנחנו מכירים באירועים, מאוד טעימות ומיוחדות שהוגשו כמו במסעדות שף.
מנות פתיחה שטעמנו: קרפצ'יו חציל קלוי, פילה עגבניה, סלט שורשים, סלט אסייאתי, בטטה ברולה, רוסטביף סינטה חרדל, שווארמת אסאדו מעושן, קרודו דג ים, סיגרים מרוקאיים, נאגטס אסאדו בציפוי פצפוצי אורז, פטה כבד עם ריבת בצל ועוד.
מנות ראשונות שטעמנו: פילה לברק עם טורטליני שום שחור, פילה דניס עם עגל ניוקי, מוח עגל מרוקאי, טורטליני טלה עבודת ים ובקלוואה טלה.
מנות עיקריות: שוק אווז עם תפו"א, נתח אנטריקוט, אומצת פילה בקר או נתח פרגית מעושן.
וכמובן מנות אחרונות: צילום ניסן גביש.
לדברי האדריכל של המתחם , נדב בן חמו המזוהה עם עיצוב וניהול פרויקטים כדוגמת "קאי ריזורט" ו"אדם וחווה": "חשוב לנו לצאת מהקופסה ולהעניק חווית אירוח שונה ולא קונבנציונלית. מתחם האירועים ייתן מענה קולקטיבי וחווית אירוח ב360°. האולמות תוכננו בוייב ניו יורקי שנותנים תחושה של קלאב במלון שיקי ואופנתי, כאשר חשוב שגם באירועים של 600 אורחים, התחושה תהיה אינטימית. השולחנות יכללו תאורה נקודתית, הצבעים, הריהוט ופרטי הפרטים עליהם חשבנו יבואו לידי ביטוי בחווית האירוח מרגע הכניסה למתחם ועד שימוש ובילוי במתקנים היוקרתיים והמפנקים שהוא יודע להציע, חווית אירוח של 24 שעות".
על האסטרטגיה השיווקית והמיתוג של The Bloom אמונה טלי יחזקאלי מ – TEA brand makers כאשר התפיסה המובילה היתה לחבר בין חווית המותג, הניראות כלפי חוץ, בערוצי הדיגיטל והתקשורת לבין חווית האירוח, העיצוב והאוירה של האורחים המבקרים במתחם.
על מערך ההסברה ויחסי הציבור אמון משרדה של לימור כרסנטי.
THE BLOOM HAIFA, רח' חלוצי התעשיה 67 חיפה, טל' 04-8408080
כשרות הרבנות המקומית חיפה
אינסטגרם https://instagram.com/bloomhaifa
תגובה אחת
Artificial intelligence creates content for the site, no worse than a copywriter, you can also use it to write articles. 100% uniqueness, scheduled posting to your WordPress :). Click Here:👉 https://stanford.io/3FXszd0