מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

חדש על מדף מוצרי עץ הזית – תרסיסי שמן זית שמוסיפים טעם חדש לכל מנה

"עץ הזית" מותג ידוע ואהוב בקרב כולנו, שמעניק ערך מוסף במוצריו, בכל הקטגוריות בהן הוא נמצא. מוצרי עץ הזית הם חלק בלתי נפרד מהטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי מזה שנים רבות, המותג 'עץ הזית' מביא לצרכן הישראלי בריאות מן הטבע במגוון רחב של מוצרים בעלי תועלות בריאותיות, קולינאריות ופונקציונאליות, עליהן שמה החברה דגש רב.  

בימים אלה משיקה החברה סידרת תרסיסי שמן זית כתית מעולה, חדשנות בקטגוריית התרסיסים, שילוב של שמן זית כתית מעולה איכותי בטעמים מעודנים בתרסיס, שישדרגו כל מנה במטבח במגוון טעמים: צ'ילי, לימון ושום, שמוסיפים טעם חדש ומעניין לכל מנה. הסידרה החדשה מיוצרת באיטליה ומציעה שלושה תרסיסי שמן זית כתית מעולה ואיכותי המכילים חומרי טעם וריח טבעיים ובטעמים שכל אחד אוהב. השימוש בתרסיסים מעניק למנה מלבד תיבול שמן זית גם טעמים עדינים ואהובים של צ'ילי, לימון ושום אשר מוסיפים תיבול לכל מנה. הסדרה פותחה מתוך הכרות והבנת הצרכן הישראלי, אשר מחפש פתרונות נוחים וקלים לשדרוג מנות יומיומיות המככבות בכל מטבח בישראל.  

אני הכנתי שקשוקה ירוקה עם תרסיס צ'ילי ותרסיס שום. השמנים משדרגים מאוד את המנה שאותה אני מכינה כמעט פעם בשבוע.

מתכון של השקשוקה כאן

 התרסיסים נפלאים לתיבול מגוון מנות חמות וקרות כגון תיבול סלטים שונים, פסטות, ירקות בתנור, דגים ועוד מגוון תבשילים ומאפים. 

 תרסיסי שמן הזית של 'עץ הזית' מכילים 150 מ"ל ללא תוספת גז.

המוצרים כשרים בהשגחת בית יוסף, כשר פרווה.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. 

כנסו לאתר עץ הזית בפייסבוק

המלצה שלי: שמחתי מאוד להשתמש בתרסיס במקום למזוג שמן רגיל, אני בהחלט ממליצה, תוספת לאוכל של שמן בריא מאוד ובכמות קטנה

 

 

  

 

 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים