כולנו נחשפנו לקמפיין הטלוויזיה המיוחד שהעלה בנק מזרחי טפחות לאחרונה, פעילות השופינג טראקס של "כתום ישראל' שהכניס את האנשים שמאחורי העסקים שנפגעו בצפון ובדרום לסלון של כולנו.
הוזמנתי להשתתף בקמפיין שהגיע לחיפה למתחם האודיטוריום. בין העסקים שהגיעו לכאן למכור את מרכולתם באמצעות 4 משאיות שופינג טראקס, שכל אחת מהן היא למעשה חנות של בעל עסק שפרנסתו נעצרה עם תחילת המלחמה: קונדיטוריית פאי, משק אחיה, מקום בלב והמשתלה של בועז ועוד.
פלטפורמת העסקים 'כתום ישראל'מעלה הילוך ומביאה את בעלי העסקים ואת מיטב התוצרת שלהם לכל רחבי הארץ, כשהמטרה היא חיבור בין בעלי העסקים שנפגעו בצפון ובדרום ללקוחות באופן ישיר ובלתי אמצעי.
השופינג טראקס מגיעים למתחמים מרכזיים בערים השונות והציבור הרחב יכול לרכוש ישירות מבעלי העסקים – צעצועים, יינות, פרחים ועציצים, דבש ומוצרים נוספים.
על מנת להתעדכן ברשימת הערים הנוספות אליהן יגיעו השופינג טראקס כנסו למתחם 'כתום ישראל' באתר בנק מזרחי טפחות.
מתחם כתום ישראל הוקם באתר הבנק ובו מוצגים עסקים ושירותים מיישובי העוטף, שדרות, אופקים, נתיבות ויישובים נוספים מהדרום והצפון וכן עסקים שבעליהם גויסו למילואים. לכל בית עסק הוקם אזור משלו ובו פרטי העסק, פרטי קשר וקישור לאתר האונליין/העמודים של בית העסק ברשתות החברתיות – פייסבוק ואינסטגרם.
לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק והפרסום במזרחי-טפחות: "כתום ישראל' הוקם בכדי לתמוך בעסקים שנפגעו. מאות אלפי ישראלים נכנסו למתחם ופנו לעסקים על מנת לעזור להם. הגיע השלב הבא, בו אנו מגיעים לערים המרכזיות ברחבי הארץ בכדי שהציבור הרחב יוכל לפגוש באופן אישי את העסקים ולרכוש מהם ישירות״.