מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

השופינג טראקס של 'כתום ישראל' הגיעו לחיפה

כולנו נחשפנו לקמפיין הטלוויזיה המיוחד שהעלה בנק מזרחי טפחות לאחרונה,  פעילות השופינג טראקס של "כתום ישראל' שהכניס את האנשים שמאחורי העסקים שנפגעו בצפון ובדרום לסלון של כולנו. 

 

הוזמנתי להשתתף בקמפיין שהגיע לחיפה למתחם האודיטוריום. בין העסקים שהגיעו  לכאן למכור את מרכולתם באמצעות 4 משאיות שופינג טראקס, שכל אחת מהן היא למעשה חנות של בעל עסק שפרנסתו נעצרה עם תחילת המלחמה: קונדיטוריית פאי, משק אחיה, מקום בלב והמשתלה של בועז ועוד.

 פלטפורמת העסקים 'כתום ישראל'מעלה הילוך ומביאה את בעלי העסקים ואת מיטב התוצרת שלהם לכל רחבי הארץ, כשהמטרה היא חיבור בין בעלי העסקים שנפגעו בצפון ובדרום ללקוחות באופן ישיר ובלתי אמצעי.

השופינג טראקס מגיעים למתחמים מרכזיים בערים השונות והציבור הרחב יכול לרכוש ישירות מבעלי העסקים – צעצועים, יינות, פרחים ועציצים, דבש ומוצרים נוספים.  

על מנת להתעדכן ברשימת הערים הנוספות אליהן יגיעו השופינג טראקס כנסו למתחם 'כתום ישראל' באתר בנק מזרחי טפחות.

 מתחם כתום ישראל הוקם באתר הבנק ובו מוצגים עסקים ושירותים מיישובי העוטף, שדרות, אופקים, נתיבות ויישובים נוספים מהדרום והצפון וכן עסקים שבעליהם גויסו למילואים. לכל בית עסק הוקם אזור משלו ובו פרטי העסק, פרטי קשר וקישור לאתר האונליין/העמודים של בית העסק ברשתות החברתיות – פייסבוק ואינסטגרם.  

לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק והפרסום במזרחי-טפחות: "כתום ישראל' הוקם בכדי לתמוך בעסקים שנפגעו. מאות אלפי ישראלים נכנסו למתחם ופנו לעסקים על מנת לעזור להם. הגיע השלב הבא, בו  אנו מגיעים לערים המרכזיות ברחבי הארץ בכדי שהציבור הרחב יוכל לפגוש באופן אישי את העסקים ולרכוש מהם ישירות״.

 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים