הוזמנתי לאירוע הפתיחה של ענקית העיצוב היפנית MINISO. MINISO פתחה לפני מספר ימים את החנות השישית של הרשת בקניון עזריאלי מלחה בירושלים, בהשקעה של כ- 2 מיליון שקלים. החנות בעלת שטח של כ- 400 מ"ר, היא הגדולה ביותר שנפתחה עד כה ומציעה מבחר גדול ביותר של מוצרים; כ-3,200 דגמים וכ-70,000 פריטים מעוצבים במגוון קטגוריות בהן: דיגיטל, עיצוב הבית, צעצועים, אקססוריז, טיפוח ובישום ועוד. כמו ביתר חנויות מיניסו, הקולקציות בחנות בירושלים יתחדשו מידי שבועיים.
ההשקה הייתה במעמד מר מיאקי המייסד היפני, אחד הבעלים של MINISO והמעצב הראשי של הרשת העולמית אשר הגיע במיוחד לרגל האירוע החגיגי.
RED DOT אחד משלושת פרסי העיצוב החשובים בעולם בשל אלמנטים ייחודים המשולבים בתוכם. המוצרים הזוכים הם: כרית צוואר מתקפלת
RED DOT אחד משלושת פרסי העיצוב החשובים בעולם בשל אלמנטים ייחודים המשולבים בתוכם. המוצרים הזוכים הם: כרית צוואר מתקפלת, מיני מאוור בצורת U, מחברת גלים ומיני מאוור עם ספק כוח נייד.
אודות מיניסו ישראל:
MINISO ישראל הינה בבעלות ארבעה שותפים: ניר יעקובוב וגונן כהן יזמים ואנשי עסקים המתגוררים בסין בשנים האחרונות ופעילים בקידום מגוון שיתופי פעולה עסקיים באסיה ובעולם ואליהם הצטרפו כשותפים איציק ושרון ניסנוב, אנשי עסקים, יהלומנים מבעלי קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב. הרשת הושקה לראשונה באוגוסט 2018 בתל אביב מתעתדת למנות כ – 50 סניפים בפריסה ארצית בתוך 5 שנים. גודל חנות ממוצעת ינוע בטווח של כ-300-200 מ"ר והן תמוקמנה בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים ברחבי הארץ; למיניסו ישראל חמישה סניפים נוספים: קניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה, קניון עזריאלי באר שבע, קניון גרנד עופר חיפה וקניון עופר רחובות.
אודות מיניסו העולמית:
MINISO, בבעלות ענקית הקמעונאות והמסחר SAIMAN הוקמה ב-2013 על-ידי YE Guofu, שותף-מייסד ומנכ"ל החברה ו- Miyake Jyunya שותף-מייסד והמעצב הראשי של מיניסו. כבר בשנתה הראשונה, הרשת הקימה 300 חנויות חווייתיות הממוקמות במרכזים מסחריים לצד מזון, ביגוד ובידור. כיום המותג הפך להיות פופולארי מאוד בשוק הגלובלי עם מעל ל- 4,100 חנויות ב- 61 מדינות ברחבי העולם וכ- 100 חנויות שנפתחות מידי חודש בין היתר באסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה, מרוקו, דרום אפריקה, מדגסקר ועוד.
מיניסו מתכננת לסיים את 2022 עם 10,000 חנויות בשוק הבינלאומי, כשצפי המכירות העולמי יעמוד על כ- 15 מיליארד דולר.
כנסו לאתר שלהם