מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

סדרה חדשה של סירופ לשתייה של חברת אחוה בטעמים: ענבים, אננס ופטל

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה סדרה חדשה של סירופ לשתייה בטעמים: ענבים, אננס ופטל. סירופ איכותי, מרוכז במיוחד, בבקבוק מעוצב המספיק לכ-70 כוסות משקה, מוצע לצרכן במחיר מוזל משמעותית ביחס למוצרי הסירופ לשתייה שעל המדפים.

 

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה: "אנו שמחים לחדש לצרכן סדרת מוצרים חדשה בתחום הסירופ לשתייה. לאחרונה עלו מחירי הסירופים בצורה ניכרת וביקשנו לתת מענה של מחיר זול במיוחד, למרות מס הסוכר הגבוה, כחלק ממדיניות המחירים של  אחוה, לספק מוצרי איכות במחיר נוח ומשתלם".  

חברת "אחוה" הנה יצרנית טחינה, חלוה ודברי מאפה. תשלובת המפעלים, הממוקמים באריאל, מעסיקים 235 עובדים, מכל הדתות והמגזרים. מפעלי אחוה מתפרסים על שטח של 18,000 מ"ר ומייצרים 4 טון טחינה גולמית מידי שעה. מוצרי החברה מופצים בהפצה עצמאית של המפעל לכל רשתות המזון בארץ ומוצריה מיוצאים גם למרבית מדינות העולם.  

חוות דעת שלי: לשתות את המשקה כשהוא צונן, טעים ומרווה, לא נופל בטעמו ממוצר דומה אחר 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12.90 – 14.90 שקל לבקבוק 900 מ"ל.  

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.  

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. 

2 תגובות

  1. תוספת ויטמינים למשקה היה יכול להיות פתרון טעים קל נוח וזול.

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים

%d בלוגרים אהבו את זה: