מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

סדרת מיצים סחוטים טבעיים מבוססים על פירות אדומים של חברת פרימור

המותג המוביל בתחום המיצים הטבעיים הסחוטים "פרימור", מרחיב את מגוון המיצים ומשיק סדרת מיצים סחוטים טבעיים מבוססים על פירות אדומים, להם מנוכסים תכונות בריאותיות מגוונות. הסידרה חדשה ומפתיעה שנקראת: הסדרה האדומה. שלושת הטעמים החדשים של הסידרה:  

  • מיץ תפוח רימון סלק ולימון 
  • מיץ תפוח ודובדבן  
  • מיץ תפוח וחמוציות  

מנהל המותג מסביר: "בשנים האחרונות גובר הביקוש לטעמים ייחודיים לצד חיפוש אחר תכונות פונקציונאליות"  

מדובר בסדרה פונקציונלית כחלק מהמגמה של מציאות פתרונות בריאותיים, באמצעות עולם המשקאות. המיצים ישווקו בבקבוקי 750 מ"ל וימכרו ברשתות המזון ברחבי הארץ וילוו בקמפיין פרסום המשכי עם הפרזנטורית רוני סופרסטאר.  

הסידרה מבוססת על פירות אדומים הידועים בתרומתם לבריאות בהם דובדבן, חמוציות, סלק, רימון – מזונות הנחשבים לעשירים בנוגדי חמצון ומטיבים בשמירה על הבריאות. על אף חמיצות הפירות האדומים, הטעמים מפתיעים במתיקות המאוזנת שלהם. הטעמים החדשים נפלאים בשתייה וגם בערבוב עם קוקטיילים ושייקים.   

הסדרה האדומה מצטרפת למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור", הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר.  

לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "בשנים האחרונות זיהינו ביקוש הולך וגובר לטעמים המבוססים על פירות אדומים ושלהם מנוכסים תכונות בריאותיות מגוונות וכן שילוב של פרי וירק. הצרכן מחפש טעמים ושילובים חדשים ומעניינים עם תכונות פונקציונאליות, במיוחד לאחר תקופת הקורונה, לכן בחרנו להתמקד במיצים מבוססי פירות אדומים העשירים בערכים תזונתיים חשובים ומטיבים , יחד עם ירק המייצרים חווית טעם מפתיעה".  

"פרימור" הינו המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, חברת "גן שמואל מזון". בנוסף מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי.  

דגמנו שני סוגים: מיץ תפוח רימון סלק ולימון ומיץ תפוח ודובדבן, אהבנו את שני הטעמים קרים וצוננים, במיוחד בימים חמים אלה.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10 – 15 ₪ לבקבוק 750 מ"ל.  

כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק.  

להשיג ברשתות המזון והחנויות המובחרות ברחבי הארץ. 

אתר החברה בפייסבוק

 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים