מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

אני נשואה, אמא לארבעה ילדים וסבתא לחמישה נכדים, הייתי עובדת מדינה במשרד המשפטים. כיום אני גימלאית, עושה מה שאני אוהבת בנושא הבלוגרים, מטיילת הרבה, מארגנת טיולים בארץ ובחו"ל ועוד ועוד.

תמיד עבדתי מחוץ לבית, גם כשהילדים היו קטנים ושילבתי את העבודה עם הטיפול בילדים ובבית.

כדי לשמר את המתכונים של אמי והאחיות שלי, שגם הן אלופות בבישול ואפייה פתחתי את הבלוג הראשון שלי באתר תפוז, שלימים סגרו את הבלוגיה. פתחתי בלוג בפלטפורמה של בלוגר ועכשיו אני באתר שהוא רק שלי.

אני אופה ומבשלת לבני ביתי. בבלוג שלי אוכל של בית מה שנקרא, מתכונים קלים להכנה, ממצרכים זמינים בכל בית.

כל הזמן שואלים אותי אם אני עושה סדנאות או מוכרת אוכל, התשובה לרגע זה היא שאני עושה אך ורק לבני ביתי.

בנוסף למדתי צילום וכל התמונות מצולמות במצלמה הפרטית שלי ובטלפון הנייד. 

מי שמכיר אותי יודע שאני גם מטיילת הרבה בחו"ל, מצלמת הרבה בטיולים ויש הרבה טיולים שתיעדתי בבלוג אז כאן תוכלו לקרוא גם על הטיולים שלי בחו"ל.

בנוסף, אני משתתפת ומסקרת אירועים והשקות שקשורות לקולינריה ולייף סטייל, אני בודקת מוצרים שאני מקבלת לסקירה ומשתפת.
מזמינה אתכם להיות מנויים שלי בהרשמה פשוטה בבלוג.

 

 

 

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

מוצרי איכות, בריאות, חדשנות ופוטותרפיה מבית צפטר ישראל – Zepter Israel

השתתפתי בסיור בלוגרים במפעל צפטר ישראל  השוויצרי, שממוקם בחבצלת השרון. הוצגו והודגמו לנו מוצרים יחודיים שתורמים לבריאות של כולנו, שמציעים פתרון כולל לאורח חיים בריא. ההדגמה לוותה בבישול בסירים מיוחדים שמשמרים את הויטמינים ובסיום ההדגמה נהנינו מהאוכל שבושל בהדגמה.

קבלנו הדגמה למכשיר פוטותרפיה בטכנולוגיה HPL, מכשיר שיש בו מגוון פעולות: משפר זרימת דם, מחזק מערכת חיסון, מעורר הליכי התחדשות ותיקון, מזרז ריפוי פצעים, משכך או מפחית כאבים.

מודדות משקפי היפרלייט (נגד קרינה)

משקפי ההיפרלייט (נגד קרינה) מבית צפטר שוויץ – להגנה מושלמת על העיניים, ייעול תפקוד החשיבה ושיפור מצב הרוח באמצעות הטכנולוגיה הייחודית של עדשות הפולרן, לקרינת אור בריאה ומיטיבה. משקפי ההיפרלייט של צפטר מיועדים לשימוש בבית ובחוץ ומגיבים בהתאמה מדויקת לטווח הרגישות הטבעית של העין.

מסנן מים למקלחת LOTUS – הבחירה החכמה.

כידוע לנו, הרשויות העירוניות בישראל מוסיפות אל תוך המים המגיעים לבתינו, כלור, פלואוריד וכימיקלים שונים מהסיבה שזה הפתרון המהיר והיעיל ביותר. ההשפעות המיידיות של תוספות אלה אל המים הן: פגיעה בעור, בשיער, שאיפת אדי כלור, מים המכילים אבנית ושאריות מתכות. הפתרון המיידי והיעיל למניעת השפעות מזיקות אלו הוא – מסנן מים למקלחת! 

מערכת הסינון הכפולה של ראש המקלחת לוטוס (LOTUS) מבית צפטר השוויצרית, מתקנת את האפקט השלילי של המים הקשים והופכת אותם למים רכים. מסנן מים למקלחת מדגם לוטוס LOTUS, מסיר לכלוך, מתכות כבדות וחלודה והופך את המים לנקיים, רכים ובריאים. בנוסף, הוא מכיל פילטר המכיל ויטמין C אשר מזין את העור ונותן לו מראה זוהר לאחר המקלחת. שימוש בראשי מקלחת לוטוס עם מים רכים וטהורים שעברו סינון יספקו לכם את המענה לשיער מבריק ועור קורן. ויותר מכך, יגנו על עורכם ובריאותכם.  

 
היתרונות של מסנן מים למקלחת מדגם לוטוס:  

  • מסנן משקעים, מסיר מתכות כבדות, בעל פילטר ויטמין C (אופציונאלי), אנטי אוקסידנט לשיער ועור בריא ומבריק, מניעת גירויים וקשקשים בקרקפת. 
  • פילטר חוסך מים ובו זמנית גם מספק לחץ מים חזק יותר פי 3-4, בזכות פתחי היציאה בקוטר של כ 280 מיקרון בראש המקלחת. 
  • פילטר ויטמין מסיר כלור, כימיקלים ומזהמים אחרים עם יעילות אנטי-בקטריאלית של 99.9% ומשאיר ניחוח עדין ומרענן של הדרים. 

מסנן מים למקלחת לוטוס מכיל מארז ראשי מקלחת מדגם לוטוס מכיל ראש מקלחת, צלחת ריסוס ושני מסנני משקעים ותפקידו של מסנן משקעים לרכך את המים באמצעות "ביטול" זיהומים כגון חלודה, עכירות או חלקיקים תלויים. לחץ המים הוא בין 1-3 ברים מגיע בשני צבעים: לבן וכסוף.

חוויית המקלחת שלי: זרימה חזקה של מים אבל עדינה והרגשה נעימה במקלחת. 

לפרטים והזמנות: 

בקרו באתר של החברה

אתר הפייסבוק של החברה
  
 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים