מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

אני נשואה, אמא לארבעה ילדים וסבתא לחמישה נכדים, הייתי עובדת מדינה במשרד המשפטים. כיום אני גימלאית, עושה מה שאני אוהבת בנושא הבלוגרים, מטיילת הרבה, מארגנת טיולים בארץ ובחו"ל ועוד ועוד.

תמיד עבדתי מחוץ לבית, גם כשהילדים היו קטנים ושילבתי את העבודה עם הטיפול בילדים ובבית.

כדי לשמר את המתכונים של אמי והאחיות שלי, שגם הן אלופות בבישול ואפייה פתחתי את הבלוג הראשון שלי באתר תפוז, שלימים סגרו את הבלוגיה. פתחתי בלוג בפלטפורמה של בלוגר ועכשיו אני באתר שהוא רק שלי.

אני אופה ומבשלת לבני ביתי. בבלוג שלי אוכל של בית מה שנקרא, מתכונים קלים להכנה, ממצרכים זמינים בכל בית.

כל הזמן שואלים אותי אם אני עושה סדנאות או מוכרת אוכל, התשובה לרגע זה היא שאני עושה אך ורק לבני ביתי.

בנוסף למדתי צילום וכל התמונות מצולמות במצלמה הפרטית שלי ובטלפון הנייד. 

מי שמכיר אותי יודע שאני גם מטיילת הרבה בחו"ל, מצלמת הרבה בטיולים ויש הרבה טיולים שתיעדתי בבלוג אז כאן תוכלו לקרוא גם על הטיולים שלי בחו"ל.

בנוסף, אני משתתפת ומסקרת אירועים והשקות שקשורות לקולינריה ולייף סטייל, אני בודקת מוצרים שאני מקבלת לסקירה ומשתפת.
מזמינה אתכם להיות מנויים שלי בהרשמה פשוטה בבלוג.

 

 

 

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

ליין תבליני איכות של חברת מקורמיק McCormick

מי לא מכיר את התבלינים של מקורמיק McCormick? ענקית המזון שנחשבת לחברת התבלינים הגדולה בעולם. החברה מרחיבה את פעילות המותג בישראל ומשיקה את ליין תבליני האיכות שלה, התערובות והתמציות המובחרות, ברשתות המזון בקונספט חדש. 

ענקית המזון האמריקאית, המיובאת לישראל על ידי חברת ר.ב.דגנים, משיקה את ליין התבלינים האיכותיים והמובחרים של McCormick, בהם ליין התערובות המיוחדות בטעמים בלעדיים לבשר, עוף, דגים, פסטה, סלטים וירקות, בקונספט חדשני., ירקות, לתיבול והעשרה של מרקים, תבשילים, קדירות, בשר על האש, סלטים, במגוון טעמים בהם מקסיקני, צ'ילי, איטלקי, מעושן ועוד. החברה מתמחה גם בייצור עשבי תיבול ותבלינים טהורים, משווקת ומייצרת תבלינים ותערובות משולבים במיוחד ליצירת הטעם המושלם, כולל מטחנות תבלינים בעלות מספר רמות טחינה, להדגשת טעמים בתיבול טרי. 

מוצרי החברה, בהם מגוון תמציות McCormick המיוחדות לאפייה, יוצגו בסטנדים מיוחדים ברשתות המזון, שיחולקו לפי קטגוריות התיבול המיוחדות של McCormick, הבנויות לפי סוגי מנות ותבשילים להן מותאם התיבול המדויק.  

השימוש במוצרי התיבול והתערובות של מקורמיק מאפשר להגיע לטעמים וניחוחות מדויקים בקלות, ללא צורך בהבנה מעמיקה במטבח, רק להשתמש בתיבול הרצוי ולקבל ארוחת שף ביתית.  

בין מוצרי McCormick שישווקו בישראל:

  • תערובת תיבול עם מלח וורוד, פלפל שחור ושום,  
  • תערובת תיבול בזיליקום ואורגנו, שום ומלח ים, 
  • תערובת תיבול פלפל אדום כתוש עם אורגנו ושום 
  • תבלינים טהורים בהם כמון טחון, תבלין אורגנו, פלפל שום במטחנה, צ'ילי מקסיקני ועוד
  • מגוון התמציות של מקורמיק בהן תמצית שקדים, תמצית חמאה, תמצית לימון, תמצית קוקוס ועוד שהופכות מנות לעשירות וטעימות בנגיעה אחת.

רחל ברודנו, מנכ"לית חברת ר.ב. דגנים: "מקורמיק מובילה באיכות וניקיון התבלין, כמו גם באיכות האריזה ונוחות השימוש בה, החברה מוכרת ב-166 מדינות בעולם וידועה בזכות איכות וניקיון התבלין, איכות האריזה ונוחות השימוש בה. התערובות נותנות מענה לכל בשלן ביתי ומאפשרות להגיע לטעמים מאוזנים ומיוחדים ללא ידע בבישול וללא היכרות עם תבלינים. החברה מציעה פתרונות תיבלון למאכלי בשר, דגים, פסטות וסלטים, באמצעות תערובות מוכנות ומאוזנות בטעמים".  

חברת "ר.ב.דגנים", בבעלות רחל ברודנו, מתמחה ביבוא ושיווק מותגי מזון עולמיים. החברה הנה יבואנית בלעדית של מותג דגני הבוקר אוראו ומגוון דגני Post, יצרנית הפירות היבשים Sun-Maid, יצרנית הקונפיטורות Bonne Maman, מותג דגני הבוקר Weetabix, מותג הסוכריות העולמי PEZ, יצרנית התבלינים העולמית McCormick ועוד. מוצרי החברה משווקים בכל רשתות השיווק בישראל ובחנויות מובחרות.  

אני בחרתי להשתמש בתבלינים בפיצה, בירקות בתנור ובתיבול פרגיות בתנור.

המלצה שלי: תבלינים איכותיים שמעשירים כל מאכל. ממליצה מאוד

כשר פרווה בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.  

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 19 – 24 ₪ לאריזת 100-180 גרם. 

להשיג ברשתות המזון והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.  

  

 

2 תגובות

  1. נכון אין כמו התבלינים בארץ, מקורמיק ידועים בתבלינים הטובים שלהם.

  2. גדלתי על זה 40 שנה בארה"ב אין כמו התבלינים של הארץ חבל לך על הזמן ואל תמליצי

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים

%d בלוגרים אהבו את זה: