מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

מלון הבוטיק בת שבע ירושלים, רשת מלונות JACOB

השתתפתי השבוע בסיור בלוגרים ועיתונאים במלון הבוטיק בת שבע בירושלים, השייך לרשת מלונות JACOB. המלון עבר לאחרונה שיפוץ במאות אלפי שקלים. בתקופת הקורונה שופצו מלונות רשת ג'ייקוב בעלות כוללת של כ-100 מיליון שקל וברשת ממשיכים לעשות הכל כדי להביא את המלונות לאיכות לה הם שואפים.   

בימים אלה הסתיים גם שיפוץ גג המלון, המשקיף לקו רקיע ונוף ירושלמי ייחודי ועוצר נשימה. 

לגג נוספו 2 ג'קוזי עם ריצוף דק עץ, סאונה יבשה, אזור שיזוף ומקלחת וגם בר אלכוהול לחוויית חופשה אולטימטיבית, בגג פינות ישיבה שמאפשרות ליהנות מאווירה קסומה עם נוף עוצר נשימה

מלון הבוטיק בת שבע ירושלים הינו סיפור של ישן וחדש, עתיק ומודרני, פסיפס של טעמים ועירוב של ניחוחות הממוקם בלב מרכז העיר וסמוך לכל האטרקציות המובילות והאתרים ההיסטוריים החשובים: בית הכנסת הגדול, הכותל המערבי, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד.  

במלון הבוטיק בת שבע ירושלים 79 חדרים שכולם פונים לנופה של העיר ירושלים ההיסטורית: כיפת הזהב, הכותל או נוף גגות העיר ירושלים. הקונספט העיצובי עוסק בהקפאת רגע בזמן בירושלים, עיר שעברה העשיר הוא מוטיב ניכר ודומיננטי, והפיכתו לשפה עכשווית בירושלים המודרנית.  

עיצוב החדרים נועד להשרות אווירה נוסטלגית וחמימה, של זיכרונות מתקופות שונות ומימים אחרים.  

מטבח המלון, בניצוחו של השף משה אסולין, מגיש ארוחות בוקר ובראנצ'ים מיוחדים, מחומרי גלם מקומיים, טריים ואיכותיים בניחוחות ובטעמים ירושלמיים

 בנוסף, במלון חדר כושר מאובזר, טרקלין עסקים משובח ומהודר, אולם כנסים המתאים לאירועים עד 80 איש ואוירה מיוחדת וקסומה.  

רשת מלונות  JACOB כוללת  5 בתי מלון ייחודיים, המציעים כ 430 חדרים שמשתרעים בלמעלה מ28,000 מ"ר, הממוקמים בירושלים, תל אביב, טבריה, נהריה וחדרה.  

כל אחד ואחד ממלונות הרשת מצטיין באופי המייחד אותו. כל מלון הוא עולם ומלואו, בעל אישיות מיוחדת משלו ומושך קהלים מגוונים כך שהרשת מציעה חוויה מלאה לקהלים רבים.  

במלונות הרשת ניכרת תודעת שירות גבוהה, לצד עיצוב מוקפד עד הפרט האחרון ובכל אחד מהמלונות מורגשת אווירת נופש ייחודית, מענגת ומפנקת כשצוות המלון האדיב מבטיח ששהות  האורחים תישאר לעד כזיכרון בלתי נשכח.   

כתובת: רחוב קינג ג'ורג' 42, ירושלים.  

לפרטים נוספים: הזמנות 6367* במייל או באתר 

 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים