מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

רשת פארם חדשה בישראל: Pharm UP 

 

השתתפתי בהשקה של עיתונאים ובלוגרים בפתיחת רשת חדשה של מוצרי פארם: Pharm UP פארם אפ, בפתח תקווה רחוב הרב פינטו 20, רשת יחידה שמבטיחה ללקוחותיה סל מוצרים זול ביותר לאורך כל השנה, בנוסף ברשת, טיפולי קוסמטיקה, מניקור, הלבנת שיניים ודוכן שיזוף. 

בעל החברה, איש העסקים הירושלמי אביאל עמר, זכיין של 4 סניפים של רשת "מלאי זול", מתוכם 3 בירושלים. פגשנו את אביאל עמר לשמוע על החברה החדשה והייחודיות שלה. 

אביאל, כמה רשתות של מוצרי פארם נפתחו בשנה האחרונה, במה שונה פארם אפ? 

הקונספט השיווקי של פארם אפ שונה מהידוע, הוא נותן ללקוחות חווית קנייה חדשה. אלו 2 ערוצי מכירה שיחד יוצרים את המכלול, ערוץ ראשון הוא אתר המכירות המקוון Pharmup Online https://bit.ly/3cyJNyA בו אפשר לקנות מוצרי פארם וליהנות מסל קניות זול ביותר לאורך כל השנה והערוץ השני, חנויות הרשת שהופכות ל"מרכזי יופי לנשים", שם תמצאו טיפולים רבים לשמירה על שגרת טיפוח, ותוכלו גם לקנות את המוצרים בדלפקי המכירה והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד, עם סל הקניות הזול ביותר.  

בכל אחד מהסניפים יהיו עמדות טיפול מקצועיות: עמדת טיפולים קוסמטיים, תחנת שיזוף, הלבנת שיניים, תחנה לטיפוח ציפורניים, כולל מניקור ולקים. מרכזי הטיפוח והיופי יהיו בפריסה ארצית ויעניקו לנשים טיפולי יופי שונים. האתר ומרכזי היופי הם קונספט חוויתי חדש ללקוחות ומדובר במהפכה בתחום. השאיפה שלנו היא לייצר חווית קניה חדשה שטרם נראתה כמותה בישראל, יחד עם סל המוצרים הזול ביותר. 

5,000 מוצרי פארם לצריכה שוטפת למשפחה. לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. ניתן לרכוש מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, בשמים, חומרים מתכלים ומוצרי ניקוי, בדגש על מוצרי תינוקות וחיתולים. בעצם הכל. אפילו מוצרים לקשישים. מגוון המוצרים רק יגדל עם הזמן.

הסניף הראשון נפתח בימים אלה בפתח תקווה. 

Pharmup אינה עוד "רשת" או אתר למכירת מוצרים ו-Pharmup Online, המטרה שלנו היא לא להתחרות ברשתות קיימות.  

מה מיוחד בחנויות הקונספט החדשות? האם ניתן יהיה למצוא שם פעילויות נוספות בנוסף לרכישת מוצרים במחיר נמוך? 

תמהיל המוצרים מגיע מעולם התרופות. עם זאת, רשת Pharmup שונה משאר הרשתות בשלוש נקודות עיקריות: 

  1. הבסיס הוא עולם התרופות. עם זאת, בניגוד לרשתות הקיימות בשוק, בפארם אפ תמצאו גם מוצרים מקצועיים, מוצרי שיער מקצועיים הנמכרים רק במספרות, מוצרי טיפוח איכותיים וקרמים הנמכרים על ידי קוסמטיקאיות, לקים ומוצרי ג'ל, לקים סטנדרטיים לצד אלו המשמשים מכוני ציפורניים מקצועיים.
  2. במרכז גם טיפול לנשים, בהם ניתן לקבל מגוון רחב של טיפולים. החל משיזוף גוף בעזרת מכונות מקצועיות עם נורות לד, עמדות מיוחדות לטיפוח הידיים וסידור ציפורניים כולל לק וג'ל מקצועי.
  3. רפואה אסתטית שיכללו מגוון רחב של טיפולים לרבות הזרקת בוטוקס, הלבנת שיניים ועוד.

Pharmup נבדלת גם בשירות לקוחות אדיב שמטרתו לעשות את הטוב ביותר עבור הלקוח. הלקוחות נהנים ממועדון לקוחות וכל לקוח חדש מקבל 10% הנחה בקנייה הבאה. מתנות לימי הולדת, הטבות לאירועים מיוחדים כמו ולנטיין או יום האישה ועוד. לרשת קו פתוח וישיר מול הלקוחות וקשובה לצרכיהם ולרצונותיהם. 

האם זה ההימור על מחיר כלכלי על כל המוצרים וכל הזמן? 

הרשת מתחייבת לסל המוצרים הזול ביותר לא בכל זמן נתון, אלא באופן קבוע ולאורך כל השנה. כמובן, ייתכנו מצבים שבהם רשת כזו או אחרת מושבתת בפעולה חד פעמית. לא נוריד מחירים כדי להתחרות במחירי מבצע. עם זאת, נשמור על רמת רווחיות נמוכה כדי להציע ללקוח את המחיר הזול ביותר לאורך זמן. משפחה שרוכשת מוצרי צריכה על בסיס קבוע תדע שעם הזמן סל המוצרים שלנו הוא הזול ביותר, עם מחירים קבועים שלא משתנים כל יום. 

תן לנו דוגמה למחירים אטרקטיביים בהשוואה למתחרים. 

ברור שלא כל המוצרים יכולים להיות זולים כל הזמן. לדוגמא:

  1. בפארם אפ משחת שיניים קולגייט עולה 5 שקלים בלבד
  2. בקבוקי תינוקות של המותג "Mam" עולים 26.90 ש"ח לבקבוק ובשאר הרשתות 39.90 ש"ח
  3. בתחום הבשמים הנחשקים כמו נרקיס רודריגז ואחרים, בפארם אפ עולים 230 ש"ח ובאחרות יותר מ-400 ש"ח.

איך לקנות מהאתר המקוון? 

תהליך רכישת המוצר באתר https://bit.ly/3cyJNyA קל ויעיל. אין צורך בהרשמה, אין דרישות מוקדמות, כל מה שצריך לעשות זה 3 פעולות וזהו. להיכנס, להזמין ולקבל. במקביל, ניתן לרכוש את המוצרים גם בחנויות הרשת ובאותו המחיר. 

כמה זמן לוקח לקבל את המוצרים? 

לרוכשים יש 2 אפשרויות: משלוח אקספרס תוך 24 שעות או משלוח עד 3 ימי עסקים. 

האם המשלוח חינם? 

משלוח חינם הוא בקניית מוצרים בסכום של 299.90 ₪. ואם לא, המשלוח יעלה רק 19 ₪ שזה מחיר זול במיוחד למשלוח עד הבית. 

האם תספקו גם מוצרים אורגניים באינטרנט? 

בהחלט יש לנו הסכם שיתוף פעולה עם אלטמן, מובילת השוק בתוספי מזון ומוצרים אורגניים, הכולל ייעוץ של עוזרים מקצועיים. יותר מזה, לרשת יהיה מסך לבדיקת הרכיבים של רוב המוצרים. כל שעליכם לעשות הוא להזין את קוד המוצר ולקבל הסבר על המוצר ומרכיביו. 

ומה הלאה? 

האתר היה השלב הראשון, וכעת Pharmup מתמקדת בפתיחת מרכזי יופי לנשים ברחבי הארץ. המטרה היא להגדיל את מגוון המוצרים, להיות מובילים בתחום, ותמיד לקבל את סל המוצרים הזול והידידותי ויחס ידידותי ללקוחותינו. 

אתר פארם אפ

אינסטגרם @ pharm.up https://bit.ly/3cyJNyA

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים