מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

מותג חדש במדפי הטחינה הגולמית: טחינה "טורקיז"

טחינה גולמית באיכות פרמיום חדשה מגיעה למדפים: טחינה "טורקיז", עדינה ואחידה, בעלת גוף וטעם יוצאי דופן, הטחינה מצטרפת למדף מותגי הטחינה ותתחרה בקטגוריית הפרמיום. 

במבחן טעימה שביצע מכון המחקר נתיב יועצים עלה המותג החדש בטעמו וגבר על מותגים ותיקים רבים. 

מדף הטחינות הגולמיות עומד בפני שינוי, עם כניסתו של מותג חדש ומבטיח שמושק לראשונה בישראל תחת השם טחינה "טורקיז". הטחינה החדשה, באיכות של טחינה פרמיום, בעלת גוון לבן ונקי, ובטעם עדין ומיוחד של שומשום פרמיום טרי ואיכותי. מרקם הטחינה עדין ואחיד והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם.  

הטחינה תשווק בשתי אריזות בעיצוב כחול ים תיכוני אותנטי:  טחינה רגילה וטחינה מלאה. 

השקת טחינה טורקיז החדשה תלווה בקמפיין שילוט חוצות בפריסה ארצית, תחת הסלוגן: טחינה ים תיכונית אמיתית, בנוסף הרשת יוצאת במבצע מיוחד נושא פרסים, בהם טיסה ליוון.  

טחינה טורקיז מיוצרת במפעל בעל כושר ייצור של כ- 4 טון טחינה גולמית מידי שעה ונחשב לאחד ממפעלי הטחינה הגדולים בעולם. הטחינה מיוצרת בקווי ייצור מהמתקדמים בעולם, בעל תקני האיכות FSSC ו- GMP 2200. במפעל מועסקים כ-240 עובדים ומחזור מכירותיו נאמד בכ-210 מיליון שקלים בשנה.  

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טחינה טורקיז, "לאור הצריכה הגוברת של טחינה בישראל, שהנה חלק ממגמה עולמית ומהפכית בריאות, ביקשנו להביא טחינה פרמיום חדשה, בטעם ובמרקם שטרם נראה כמותו. תוצאות מבחן הטעימה מצביעות על שינוי צפוי במדפי הטחינה ואין לנו ספק שהצרכן יטעם ויבחר טחינה טורקיז".  

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.  

מחיר מומלץ לצרכן: כ-14 ₪ לאריזת 500 גרם. תימכר במחיר השקה של כ-12 ₪.  

להשיג בכל רשתות השיווק למעט רשת רמי לוי שיווק השקמה.

עמוד טחינה טורקיז בפייסבוק

עמוד טחינה טורקיז באינסטגרם

 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים