מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

אני נשואה, אמא לארבעה ילדים וסבתא לחמישה נכדים, הייתי עובדת מדינה במשרד המשפטים. כיום אני גימלאית, עושה מה שאני אוהבת בנושא הבלוגרים, מטיילת הרבה, מארגנת טיולים בארץ ובחו"ל ועוד ועוד.

תמיד עבדתי מחוץ לבית, גם כשהילדים היו קטנים ושילבתי את העבודה עם הטיפול בילדים ובבית.

כדי לשמר את המתכונים של אמי והאחיות שלי, שגם הן אלופות בבישול ואפייה פתחתי את הבלוג הראשון שלי באתר תפוז, שלימים סגרו את הבלוגיה. פתחתי בלוג בפלטפורמה של בלוגר ועכשיו אני באתר שהוא רק שלי.

אני אופה ומבשלת לבני ביתי. בבלוג שלי אוכל של בית מה שנקרא, מתכונים קלים להכנה, ממצרכים זמינים בכל בית.

כל הזמן שואלים אותי אם אני עושה סדנאות או מוכרת אוכל, התשובה לרגע זה היא שאני עושה אך ורק לבני ביתי.

בנוסף למדתי צילום וכל התמונות מצולמות במצלמה הפרטית שלי ובטלפון הנייד. 

מי שמכיר אותי יודע שאני גם מטיילת הרבה בחו"ל, מצלמת הרבה בטיולים ויש הרבה טיולים שתיעדתי בבלוג אז כאן תוכלו לקרוא גם על הטיולים שלי בחו"ל.

בנוסף, אני משתתפת ומסקרת אירועים והשקות שקשורות לקולינריה ולייף סטייל, אני בודקת מוצרים שאני מקבלת לסקירה ומשתפת.
מזמינה אתכם להיות מנויים שלי בהרשמה פשוטה בבלוג.

 

 

 

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

חדש מויטמינצ'יק פרי – מחיות פרי באריזת פאוץ' לילדים

אסם-נסטלה משיקה חדשנות בויטמינצי'ק, המותג הישראלי הוותיק והמוביל בישראל, הנמצא בכל בית בישראל מתרחב ומשיק סדרת מוצרים חדשה: ויטמינצ'יק פרי – מחיות פרי באריזת פאוץ' לילדים, המכילים פירות בלבד וויטמין C.  

כהורים, אנו מעוניינים לדאוג לילדינו ונכדינו לתזונה הטובה ביותר, ללמד אותם לבחור את האופציה הנכונה ביותר עבורם ולהעניק להם את המזון לו הם זקוקים בכל מקום ובכל זמן. הפאוצ'ים, מהווים פתרון נהדר להורים, כאשר הם נמצאים מחוץ לביתם ומחפשים אחר פתרון פשוט ונוח ללא התפשרות על תזונת הילדים. 

 בשנים האחרונות, קטגוריית הפאוצ'ים נמצאת בצמיחה גדולה, כאשר רק בשנה האחרונה צמחה הקטגוריה ב- 36%.  

הפאוצ'ים של ויטמינצ׳יק מעניקים את המענה המושלם לצרכי ההורים והילדים יחד: בחירה טובה ונכונה בתזונה המכילה פירות אמיתיים עם סימון ברור של כמות הפרי בכל מוצר. וכן, ברמת נוחות השימוש כאשר ניתן לקחת את הפאוצ'ים לגינה, לטיול, ואפילו לבית הספר כארוחת ביניים מזינה וטעימה. כמו כן, מדובר בבחירה אהובה וטעימה עבור הילדים.  

הפאוצ'ים של ויטמינצ'יק פרי מגיעים באריזת 110 גרם, ומכילים מגוון פירות שילדים אוהבים במיוחד, ללא חומרי טעם וריח, מכיל סוכר מהפרי בלבד, ללא חומרים משמרים ומגיעים במגוון טעמים:  

  • בננה תפוח 
  • אגס תפוח ופירות יער 
  • תפוח בננה ותות 
  • תפוח בננה ופירות יער 
  • אגס תפוח ובננה 
  • סלט פירות  

לדברי ליהי דר, מנהלת שיווק בחטיבת מזון תינוקות וילדים באסם-נסטלה: "אנו פועלים כל הזמן על מנת להעניק לילדים בישראל את הבחירה הטובה והנכונה עבורם, בחירה בה ירגישו בנוח ההורים והילדים כאחד, כאשר כל אחד מקבל את המענה הנכון והמותאם עבורו. אנו צופים לויטמינצ'יק פרי הצלחה רבה מאחר והוא מעניק חגיגה של פירות מזינים בשילוב עם ויטמינים  לילדים ונוחות מרבית של שימוש מחוץ לבית בכל זמן. 

 כשרות: חתם סופר פתח תקווה 

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המלצה שלי: המוצרים חולקו לנכדים שלי שאהבו מאוד את המוצר

  

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים