מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

חגיגה ברשת הנמל סניף NORTH בקרית אתא

קבוצת הנמל חגגה 3 שנים להיווסדו של סניף NORTH בקרית אתא בחיפה ואני השתתפתי בחגיגה שכללה חברים, מעצבי פנים, אדריכלים, מובילי דעה ואנשי תקשורת, כשעל ההשקה היה אמון משרד היח"צ של לימור כרסנטי שביחד עם יד ימינה מירי אברהם, הרימו הפקה בצורה מושלמת. 

צילום 2 התמונות משה מעוז

הרשת עושה מאמצים להביא לאנשי הצפון את מיטב הריהוט והפריטים החדשניים והשיקים ביותר, בסטייל כובש וייחודי: ריהוט לעיצוב הבית, מערכות ישיבה, סלונים, כורסאות, קומודות, פינות אוכל, מיטות, מזרני מותגים ואקססוריז לבית.

לרגל מלאת 3 שנים לסניף North מתקיימת חגיגת סיילים של 20 אחוזי הנחה על כלל הריהוט והאקססוריז בכל חודש אוגוסט והכל באספקה מיידית cash&carry.

בנוסף, ברשת מבחר גדול של מותגים המיובאים מאירופה וביניהם קולקציה חדשה הנותנת דגש על עיצוב מינימליסטי בקווים בהירים בטרנדים ובדי איכות מבית המותג RENBY הום קוטור ובימים אלה משיקה הרשת קו אקססוריז ייחודי Light & Living. 

עשיתי סיור באולם התצוגה, אולם גדול ומרשים שעבר מתיחת פנים בעיצובו של האדריכל האיטלקי המפורסם מיקלה סימאונה. האולם משתרע על פני 1500 מטרים, תצוגת רהיטים מרשימה ומלהיבה ביותר, כל לקוח ימצא כאן את מה שהוא מחפש, המגוון רחב מאד ועשיר.  

בין לקוחות הרשת נמנים מיטב הסלבס, כגון: בר רפאלי, אגם רודברג, שירי מימון, רוסלנה רודינה, אסי עזר, עדי הימלבלוי ושלום מיכאלשווילי ששותפים בקבוצה. 

מלבד סניף הנמל North קיימים עוד 2 סניפים לקבוצה: נמל Showroom המשתרע ל-1500 מטרים, נמל Concept שמשתרע על 500 מטרים של ריהוט ואקססוריז.  

בקרוב יפתח סניף נוסף לקבוצה במתחם Design City מישור אדומים.   

בעלי הרשת, שימי שרגא אומר: "15 שנות ותק ושמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות ומקצועיות מיצבו את קבוצת הנמל כמובילה בארץ בתחום Home stayling והלבשת הבית וצברה קהל לקוחות שמגיע מכל רחבי הארץ לרכוש מהמותגים האירופאיים הייחודיים" .

שימי שרגא צילום משה מעוז 

 קבוצת הנמל סניף North  – מחלקות הריהוט והשינה 
כתובת: דרך חיפה 30, קרית-אתא, מול שער הצפון 
שעות פעילות:  

ימים א-ה שעות 9:00-21:00 

יום שישי שעות 9:00-15:00 

מוצ"ש: 20:30-23:00 

בקרו באתרי החברה:  
אינסטגרם: shimi_machsaney_namal 

אתר: www.nammalonline.co.il 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים