מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

מסעדת רנו אמיליה ברמת גן – ביסטרו משפחתי ישראלי

מסעדות רבות טרם הספיקו להתאושש מתקופת הקורונה ולהרחיב חזרה את הפעילות שלהם. מסעדת רנו-אמיליה, שידעה כמה שינויים בתקופה שהיא קיימת משתנה בהתאם לתקופה ומתאימה את עצמה לקהל היעד ולדרישות והיא פה כדי להשאר.

המסעדה ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן קיימת כבר כ-15 שנה. בהתחלה היתה חלק מרשת ספגטים ולאחר מכן כחלק מרשת קינג ג'ורג". כשרשת ספגטים פשטה את הרגל ורשת קינג ג'ורג' צמצמה למספר מינימלי של סניפים, הבעלים של המסעדה, מישל וסוזי דיין החליטו שהם לא סוגרים והופכים את המסעדה למסעדה איטלקית בשם 'רנו אמיליה'.

פחות מחצי שנה לאחר הפתיחה הגיחה הקורונה לחיי כולם והמסעדה נשארה תלויה בעיקר בהזמנות ארוחות הצהריים של העובדים באזור הבורסה, אך גם זה לא הרתיע את מישל וסוזי.

לאחר שבוטלו האיסורים וההגבלות החליט הזוג להתאים את המסעדה לתנאים החדשים שנוצרו, ולתחזק אותה בהצלחה. ההחלטה הראשונה שקיבלו היתה להשאיר את המסעדה סגורה בסופי שבוע ולפעול בימי ראשון עד חמישי כאשר ימי שישי בבוקר ובצהריים נשארו פנויים לאירועי בוטיק שנהיו מאוד פופולאריים בתקופה זו.

ההחלטה השנייה היתה לשנות את התפריט ולהפוך את המסעדה האיטלקית למסעדת ביסטרו משפחתי ישראלי, השם נשאר, הצוות נשאר, השף נשאר והבעלים כמובן נשארו אז מה השתנה?

מסעדת רנו אמיליה החדשה לא מציעה יותר פיצות אלא מתרכזת בארוחות של בשר ותוספות או דגים ותוספות. הפסטות והלחמים המשובחים נותרו בתפריט וכמובן מנות ילדים כך שארוחת ערב במסעדה מתאימה לכל המשפחה. הפסטות הן עבודת יד שמכינים במקום וניתן להזמין את כל המנות טבעוניות. הבשר הינו בשר טרי באיכות מעולה שנטחן במקום לפי הזמנה. כך מבטיח צוות המסעדה מנות טריות, איכותיות וכמובן טעימות במיוחד.

בגזרת האירועים, המסעדה מציעה מקום קטן ואינטימי לחגיגות משפחתיות ואירועים מצומצמים ברוח התקופה עם תפריט מגוון, אפשרויות לעיצוב המקום וחניה נגישה (ברחוב בכחול לבן ובחניונים מסביב). בערבים האירועים הינם לעד 60 איש ובימי שישי בבוקר עד ל120- איש.

הקורונה, כאמור, הביאה איתה לא מעט שינויים בהרגלים שלנו, אחד מהם הוא הרצון של רוב האנשים לאכול ארוחות משפחתיות במקום קרוב למקום המגורים שלהם ובמחיר המשתלם לכל כיס. כך הופך השינוי של מסעדת רנו אמיליה לרלוונטי יותר מתמיד ומוכיח, ולא בפעם הראשונה, את יכולת התפיסה וההבנה של בעלי המקום לשינויים הנדרשים בכדי לשרוד בשוק המסעדות.

http://www.renoemilia.co.il/

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים