מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

אני נשואה, אמא לארבעה ילדים וסבתא לחמישה נכדים, הייתי עובדת מדינה במשרד המשפטים. כיום אני גימלאית, עושה מה שאני אוהבת בנושא הבלוגרים, מטיילת הרבה, מארגנת טיולים בארץ ובחו"ל ועוד ועוד.

תמיד עבדתי מחוץ לבית, גם כשהילדים היו קטנים ושילבתי את העבודה עם הטיפול בילדים ובבית.

כדי לשמר את המתכונים של אמי והאחיות שלי, שגם הן אלופות בבישול ואפייה פתחתי את הבלוג הראשון שלי באתר תפוז, שלימים סגרו את הבלוגיה. פתחתי בלוג בפלטפורמה של בלוגר ועכשיו אני באתר שהוא רק שלי.

אני אופה ומבשלת לבני ביתי. בבלוג שלי אוכל של בית מה שנקרא, מתכונים קלים להכנה, ממצרכים זמינים בכל בית.

כל הזמן שואלים אותי אם אני עושה סדנאות או מוכרת אוכל, התשובה לרגע זה היא שאני עושה אך ורק לבני ביתי.

בנוסף למדתי צילום וכל התמונות מצולמות במצלמה הפרטית שלי ובטלפון הנייד. 

מי שמכיר אותי יודע שאני גם מטיילת הרבה בחו"ל, מצלמת הרבה בטיולים ויש הרבה טיולים שתיעדתי בבלוג אז כאן תוכלו לקרוא גם על הטיולים שלי בחו"ל.

בנוסף, אני משתתפת ומסקרת אירועים והשקות שקשורות לקולינריה ולייף סטייל, אני בודקת מוצרים שאני מקבלת לסקירה ומשתפת.
מזמינה אתכם להיות מנויים שלי בהרשמה פשוטה בבלוג.

 

 

 

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

חדש, אבקת סברס אדום

חובבי האפייה, מחפשים איך לשדרג את הקינוח שלכם? רוצים להוסיף קצת צבע אדום טבעי, טעם של סברס אדום, סגולות בריאותיות, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר? חוות צברי אורלי, המתמחה בגידול זן צברי אורלי, משיקה לראשונה אבקת צבר אדום מיובשת בהקפאה מפרי אורגני שמאפשרת ליהנות מכל היתרונות התזונתיים בקינוח אחד. המוצר מיועד להכנת גלידות ביתיות, כתוספת לפודינג, למוס, למלבי, כציפוי קאפקייקס, תוספת לסחלב, כמילוי לגביניות, מילוי לקרפ ובלינצ'ס, מילוי לעוגיות, ציפוי לעוגות ועוד.

בנוסף, הצבר האדום, מגביר את האנרגיה בגוף, מחזק את המערכת החיסונית, מקור אמין לאספקת סידן, זרחן, ברזל, אבץ, אשלגן מינרלים, ויטמינים וכמות גדולה מאוד של אנטי אוקסידנטים החיוניים לגופנו.

אני הכנתי שיק פירות לו הוספתי את האבקה לאחר שהכנתי אותה, משקה טעים ומזין.

מאחורי פיתוח מוצר אבקת ה"סופר פוד" עומדת חוות צברי אורלי השוכנת ליד דימונה, המתמחה בגידול צבר אדום. המוצר הייחודי, שפותח ומוגן ע"י פטנט מאפשר ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים של צברי אורלי כאבקה – בלי לסחוב קילוגרמים של צבר הביתה ובלי לעבוד קשה על הקילוף והחיתוך!!

האבקה מגיעה באריזה סטרילית, בעלת חיי מדף ארוכים במיוחד, ארוזה בשקית וואקום עשויה מכ-300 גרם צברים טריים שגודלו במדבר ונקטפו בשיא בשלותם – בתהליך שאינו משלב שימוש בכימיקלים או חומרי הדברה מזיקים ושומר על היתרונות התזונתיים של פרי הצבר.

חוות צברי אורלי, סמוך לדימונה, היא חוות גידול הצבר הגדולה בישראל ובמזרח התיכון. בחווה נטועים מעל 1,100 דונם של זני פטנט, מפיתוח ישראלי, ב-6 צבעים מרהיבים. לצברי אורלי יש יחידת מחקר ופיתוח המיועדת לתחומי תעשיית המזון. החווה מגשימה את חזון בן גוריון להפרחת השממה, משתמשת במיליוני קוב של מים מושבים (ממוחזרים ומטוהרים) להשקיית המטע, ומפתחת זנים ייחודיים לפרי.

את אבקת הצבר ניתן להזמין במשלוח עד הבית. 

להשיג באתר האינטרנט של חוות צברי אורלי, ברשת טבע קסטל, בחנויות טבע ובאתר "סחוט".

מחיר מומלץ למארז החל מ- 42 ₪

לפרטים: שחר בלום, טלפון נייד  058-4707070

חוות צברי אורלי כביש 204 (דימונה-ירוחם)

כנסו לאתר שלהם  www.ocf.co.il

.

 

 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים