מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

אני נשואה, אמא לארבעה ילדים וסבתא לחמישה נכדים, הייתי עובדת מדינה במשרד המשפטים. כיום אני גימלאית, עושה מה שאני אוהבת בנושא הבלוגרים, מטיילת הרבה, מארגנת טיולים בארץ ובחו"ל ועוד ועוד.

תמיד עבדתי מחוץ לבית, גם כשהילדים היו קטנים ושילבתי את העבודה עם הטיפול בילדים ובבית.

כדי לשמר את המתכונים של אמי והאחיות שלי, שגם הן אלופות בבישול ואפייה פתחתי את הבלוג הראשון שלי באתר תפוז, שלימים סגרו את הבלוגיה. פתחתי בלוג בפלטפורמה של בלוגר ועכשיו אני באתר שהוא רק שלי.

אני אופה ומבשלת לבני ביתי. בבלוג שלי אוכל של בית מה שנקרא, מתכונים קלים להכנה, ממצרכים זמינים בכל בית.

כל הזמן שואלים אותי אם אני עושה סדנאות או מוכרת אוכל, התשובה לרגע זה היא שאני עושה אך ורק לבני ביתי.

בנוסף למדתי צילום וכל התמונות מצולמות במצלמה הפרטית שלי ובטלפון הנייד. 

מי שמכיר אותי יודע שאני גם מטיילת הרבה בחו"ל, מצלמת הרבה בטיולים ויש הרבה טיולים שתיעדתי בבלוג אז כאן תוכלו לקרוא גם על הטיולים שלי בחו"ל.

בנוסף, אני משתתפת ומסקרת אירועים והשקות שקשורות לקולינריה ולייף סטייל, אני בודקת מוצרים שאני מקבלת לסקירה ומשתפת.
מזמינה אתכם להיות מנויים שלי בהרשמה פשוטה בבלוג.

 

 

 

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

רשת ספייסז Spices בראשון לציון

אירוע בלוגרים ועיתונאים בשבוע שעבר ברשת spices (ספייסז) רשת הקולינריה המובילה בישראל, שהתרחבה לסניף אאוטלט נוסף, 8 במספר, בראשון לציון, עם מלא חגיגות ומבצעים, המחלקות השונות בחנויות מציעות מבחר מרהיב של מוצרי מזון, חומרי גלם, כלי בישול ואפייה, שנבחרו בקפידה כך שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים של הרשת. 
אני ממליצה מאוד לבקר בסניף וליהנות מכל המבצעים. חפשו את סניף  הרשת באיזור שלכם: קניון איילון, רננים, עזריאלי גבעתיים, עזריאלי הוד השרון, מרכז חורב, ביל"ו סנטר, מתחם חוצות המפרץ, חיפה ועכשיו בראשון לציון במתחם חונים קונים, רחוב לישנסקי 9.
רונית קרניאל פיין מנהלת הרשת
מלא מבצעים שווים ברשת
בפתיחת הסניף הושקעו כ-  1.2 מיליון שקלים, הסניף מתפרס על פני 300 מ"ר, עוצב על פי הקונספט המוכר של הרשת בכל סניפיה בארץ. גם הסניף הזה מציע חווית קניה קולינארית של טעמים, ריחות ומוצרים, חומרי גלם לאפייה ובישול, כלים מקצועיים למטבח הביתי, כלי אירוח , הגשה ועוד. 
 לדברי גיא מורג, הבעלים של רשת spices: ראשון לציון ידועה לא רק כעיר היין, אלא גם כעיר מאוד קולינרית. לכן , אחרי שקיבלנו מאות פניות מלקוחות בעניין,  אנחנו שמחים לפתוח סניף אאוטלט של הרשת בראשון לציון ולתת מענה קולינארי ברמה הגבוהה ביותר לתושבי העיר והסביבה. מורג מוסיף כי פתיחת סניף בעיר ראשון לציון עלתה הרבה פעמים לסדר היום של החברה, ואני שמח שמצאנו את המקום המדוייק לפתיחה".  
מימין אסף דיי משלישיית הגמר מסטר שף, אילן עזרא סמנכ"ל שיווק ומכירות ארקוסטיל וגיא מורג הבעלים של רשת ספייסז – צילום רועי שר
מורג מוסיף כי הייחודיות של הרשת באה לידי ביטוי בשני אופנים, הראשון הוא היותה רשת המציעה מבחר עצום של מותגים ומוצרים בינלאומיים ומקומיים, שנהגנו לפגוש בחנויות ובשווקים בחו"ל , אך בימים של אחרי קורונה כשהרבה יעדים עדיין סגורים, ניתן להשיגם אצלינו והייחוד השני הוא שכל עובדי הרשת בעלי ידע ותשוקה לעולם הבישול והאפייה, כך שניתן להיעזר בהם בבחירת המוצרים, לקבל הסבר מקצועי על מהותם, למה מיועד כל מוצר, מה ניתן להכין בעזרתו, עם מה מומלץ לשלב אותו וכמובן מתכון עם הנחייה לחומרי הגלם הנדרשים.   
ספייסז Spices  רחוב לישנסקי 9, ראשון לציון מתחם חונים קונים. 
שעות פתיחה:  
ראשון עד חמישי 9:00-21:00  
שישי 9:00-14:00  
שבת: 10:00 – 18:00 
לפרטים נוספים ורשימת הסניפים באתר spicesonline או בדף הפייסבוק 
  
 
 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים