מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

צ'יריוס – דגני בוקר חדשים

פותחים את הבוקר עם דגנים: אסם-נסטלה הוסיפה שני מוצרים של דגני בוקר חדשים: צ'יריוס שיבולת שועל וצ'יריוס שיבולת שועל, תפוח וקינמון:

  • צ'יריוס שיבולת שועל במתכון חדש מכיל 91% שיבולת שועל מלאה, עשיר בברזל, ומהווה מקור לסיבים תזונתיים. במתכון המשופר מכיל יותר שיבולת שועל לצד שיפור ניכר בטעם.  
  • צ'יריוס שיבולת שועל תפוח וקינמון מכיל 92% שיבולת שועל מלאה ומשלב בין ערכים תזונתיים טובים לטעם נפלא וארומטי של תפוח וקינמון.    

שני המוצרים מבוססים ומכילים שיבולת שועל ומשלבים טעם נפלא וערכים תזונתיים טובים, שני המוצרים מתאימים לכל המשפחה כארוחת בוקר המציעה ערכים תזונתיים טובים ואף מתאים כנשנוש בין הארוחות ובמיוחד למי שאוהב לגוון עם טעמים חדשים וייחודיים לארוחת בוקר מאוזנת בשילוב חלב/יוגורט, פרי ומים.  

שיבולת שועל מלאה היא דגן מלא המספק לגוף אנרגיה וסיבים תזונתיים 

המוצרים החדשים של צ'יריוס מושקים כחלק בלתי נפרד מהמחויבות של אסם-נסטלה לשיפור הערכים התזונתיים של דגני הבוקר ושל כלל המוצרים, והם אינם מסומנים בסימון אדום.   

נחום זיימן, מנהל חטיבת דגני הבוקר והקפה באסם-נסטלה:  

"דגני נסטלה ממשיכים במסע להפיכת ארוחת הבוקר בישראל לטובה יותר. במחקרים שאנו מבצעים עולה כי הצרכנים בישראל גילו כבר מזמן את היתרונות התזונתיים בצריכת שיבולת שועל ואנו עדים לעוד ועוד מוצרי שיבולת שועל שמשתלבים בצריכה המשפחתית. 
מוצרי צ'יריוס החדשים מציעים את השילוב הנכון בין טעם נפלא לערכים תזונתיים טובים ויאפשרו לכל בני המשפחה לאכול דגני בוקר המכילים יותר מ-90% שיבולת שועל כחלק מארוחת בוקר טובה ומאוזנת". 

כשרות OU – רבנות ראשית לישראל, חלבי (אבקת חלב נוכרי) 

 להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ. 

חוות דעת שלי: המוצר טעים, הערכים התזונתיים מוסיפים למוצר, מומלץ.

 

תגובה אחת

  1. בשורה התחתונה, הם הכפילו את כמות הסוכר מהמתכון הקודם… השד יודע למה.
    כנראה גילו שהם יכולים לדחוף יותר סוכר ועדיין לא להגיע לסימון האדום, וכמו ישראלים טובים לא רצו לצאת פראיירים.

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים

%d בלוגרים אהבו את זה: