מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

חדש מאסם נסטלה – פתיבר ורוד בטעם פטל – ושני מתכונים: קסטה וקינוח

צובעים את חג שבועות בוורוד – פתיבר ורוד בטעם פטל.

אסם נסטלה משיקה מהדורת חג מרגשת של פתיבר ורוד בטעם פטל וצובעת לנו את החג בורוד, החברה מרחיבה את מגוון המוצרים מבית המותג ומשיקה מהדורה ייחודית, מרגשת וסוחפת: ביסקוויט פתיבר בצבע ורוד ובטעם פטל, הביסקוויט המושלם להכנת מגוון עוגות וקינוחים טעימים, צבעוניים ומרהיבים ביופיים.

חג השבועות הוא חג החלב והגבינות אך ללא ספק הוא גם חג הפתי בר, חג שבו הצרכנים הישראלים משתמשים בביסקוויט האהוב ליצירת עוגות וקינוחים טעימים המקשטים את שולחנות החג. שוק הפתיבר בישראל נשלט על ידי מותג אסם פתיבר התופס מעל 70% ממכירות הקטגוריה.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם:

"כולנו גדלנו על פתיבר אסם והוא אחד המוצרים המיתולוגים והאהובים בקרב הקהל הישראלי. אנחנו מתרגשים עם השקת הפתיבר הוורוד שמגיע לקראת חג השבועות הכל כך אהוב על הישראלים.  הפתיבר הורוד מעניק לצרכנים אינסוף אפשרויות יצירתיות להכנת קינוחים ועוגות בצבעים ובטעמים שיצרו חגיגה של ממש בשולחנות החג. עם הפתיבר הוורוד ניתן ליצור קינוחים חדשים וטעימים, להפתיע את בני הבית והחברים ולחגוג חג שמח ומלא בצבע ורוד"  

האמת, לא ידעתי מה להכין, חשבתי כמובן להכין עוגת גבינה, אולם פוסט של החברה שלי שרית פאשה  העלה לי רעיון להכין קסטה, קרירה ומפנקת. אז לקחתי ממנה מתכון ורעיון והכנתי. כשנשארו עוד ביסקויטים, החלטתי להכין גם קינוחים אישיים מקצפת, גבינה ומעט שוקולד.

את שני המתכונים אפשר להכין מראש ולהקפיא עד להגשה. 

המתכון לקסטה:

2 שמנת מתוקה + 1 קופסא קטנה של חלב מרוכז + מעט שוקולד השחר
להקציף שמנת מתוקה עד לקבלת קצפת יציבה, להוסיף חלב המרוכז ולהקציף היטב, להוסיף מעט שוקולד ולערבב.
להניח בתבנית שכבת ביסקוויטים, למרוח תערובת ומעל שכבה נוספת, להכניס למקפיא עד להגשה.
המתכון לקינוח:
במעבד מזון לפורר ביסקוויטים
להקציף 1 שמנת מתוקה + 1 אינטנט וניל + חצי כוס חלב לקצפת יציבה, להוסיף 250 גרם גבינה לבנה ומעט שוקולד, לערבב לקבלת תערובת אחידה
לפזר בכוסות פירורי ביסקויטים, מעל להניח את הקצפת ומעל פירורי ביסקויטים, לשמור במקרר.
המלצה אישית שלי: כדאי לנסות ולערבב טעמים חדשים. 
 
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

כשרות: בד"צ העדה החרדית.

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים