מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

עיגולי ערגליות תות

מי לא מכיר את הערגליות, אחד המותגים המובילים והטעימים בקטגוריית העוגיות, עליהם גדלנו והן מלוות אותנו, אם זה ליד הקפה, אם זה לאירוח או לטיולים.

לאורך השנים אסם חידשה את סדרת המוצרים והשיקה מילויים חדשים וטעימים כמו תפוז, פטל ותפוח. בפעם הראשונה ולכבוד חג פורים, אסם משנה את צורתה האייקונית של העוגייה האהובה ומשיקה את עיגוליות תות – עוגייה עגולה וקטנטנה המציעה חווית אכילה חדשה, כיפית ומרגשת של העוגייה האהובה.

עיגוליות תות, ביס אחד קטנטן טעים ומושלם לכל רגע שבו מתחשק לנו משהו מתוק וטעים, פורמט חדש ומפתיע המעניק לצרכן חוויה שלא הכיר עד כה מהמותג האהוב עליו.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה:

"חג פורים הוא החג השמח והצבעוני ביותר, חג שבו כולנו לובשים צורה חדשה בדמות תחפושות ומחלקים משלוחי מנות עם שוקולדים ועוגיות. לרגל החג הכיפי, גם ערגליות לובשות צורה חדשה בדמות עוגייה עגולה וקטנטנה. שינוי הצורה יוצר חווית אכילה חדשה שלא נראתה תחת המותג עד כה ואנחנו בטוחים שהצרכנים הישראלים שכל כך אהובים ערגליות יתרגשו גם מעיגוליות".

חוו"ד שלי: עוגיות טעימות מאוד, פתרון קל מהיר וטעים.

כשרות:  בד"ץ העדה החרדית

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים