מי אני וקצת עלי

ברוכים הבאים אני מאחלת לכם הנאה מלאה מהבלוג שלי.

אני בלוגרית מובילת דעה בקולינריה ולייף סטייל. גדלתי במושב בבית כורדי אמיתי עם מלא בישולים ואוכל שהוכן באהבה גדולה למטבח הכורדי. במטבח שלי  אוכל שמזכיר גם את הילדות שלי בבית אמי שם כל הזמן היו ריחות של אוכל, אמא שלי ז"ל כל הזמן בישלה אפתה והכינה לנו מטעמים.

כאן המקום לחפש מתכון/רשומה
כאן המקום להירשם כמנויים לבלוג
בחרו שפה Translate
מבקרים בבלוג מכל העולם
Flag Counter
אני באינסטגרם
אני בפייסבוק
אני ביוטיוב

שמן זית ראשית המסיק של משק אחיה

שמן הזית המשובח של ראשית העונה מגיע למדפים. יצרנית שמן הזית הישראלי "משק אחיה" המתמחה ביצור שמן זית הנחשב הטוב ביותר בישראל, משיקה מהדורה מיוחדת של שמן זית טרי והמודגש ביותר בשנה: שמן זית ראשית המסיק. את השמן זית שלי אני אוהבת כמו שהוא, לא בבישול ולא בטיגון, ככה על הגבינה והירקות.

המאפיין את שמן הזית של "ראשית המסיק" שזה שמן צעיר בעל גוונים, עשיר בארומה וטעם מודגש, כתית מעולה בכבישה קרה ובחומציות מירבית של עד 0.5%. הטעמים וערכי הבריאות בשמן בשיאן, ניחן בסגולות בריאותיות יוצאות דופן, ארומות חזקות וטעמים דומיננטיים – שווה כל טיפה!". 

השמן ישווק ברשתות השיווק ובאתר האינטרנט של החברה, במסגרת חג החנוכה, במהדורה מיוחדת בבקבוקי 750 מ"ל. 

"ראשית המסיק" היא תקופה מיוחדת בשנה, בה עצי הזית עמוסי פרי וממתינים בדריכות למוסקים ולשיאה של ההתרחשות החקלאית. בית הבד של "משק אחיה", הנחשב לאחד

מ-20 מבתי הבד המובילים בעולם לייצור שמן זית, מקבל מן החקלאים את זני הזיתים הראשונים שמבשילים ומהם מייצרים את שמן הזית המשובח ביותר לצריכה שנתית. שמן הזית שמופק בראשית המסיק של כל זן תמיד יהיה עם ארומות טריות וטעמים עזים ומודגשים. כדאי להתענג על בקבוקי השמן הללו ולנצור את הטעם החזק שלהם בזיכרון החושי, עד לשנה הבאה. 

לדברי רועי כרמי, מנהל השיווק והמכירות של "משק אחיה" ומומחה לשמן זית ישראלי: "מטעי הזיתים של משק אחיה נמצאים בעמק שילה, ואיכות השמן המופק מושפעת מחבל הארץ הייחודי הזה. אנו ממשיכים את המסורת העברית בארץ ישראל ומגדלים באהבה ובמסירות מאות דונמים של עצי זית מזנים שונים ודוגלים בעבודה חקלאית מודרנית. בית הבד שלנו ממוקם קרוב מאוד למטעי הזיתים, ואנו משנעים אליו את הזיתים הטריים שנמסקו זה עתה, בקלות ובמהירות. לכן, הם לא מספיקים להתחמצן, וכך מתקבל שמן בעל רמת חמיצות נמוכה. מתחילת נובמבר עד ינואר מופקת במשק סדרה מצטיינת שנקראת "ראשית המסיק", כהוקרה על החגיגה החקלאית המסורתית. השמן הראשוני הזה, שמופק בבית הבד, ניחן בסגולות בריאותיות יוצאות דופן, ארומות חזקות וטעמים דומיננטיים – שווה כל טיפה!". 

משק אחיה הינו מותג בוטיק המייצר ומשווק את כל טוב האדמה: שמן זית, יין, זיתים, טחינה ודבש. המשק הוא חברה חקלאית בת 20 שנה שמגדלת עצי זית וכרמים, מפעילה בית בד מודרני לייצור שמן זית איכותי במיוחד. שמן הזית של משק אחיה נבחר ברציפות לשמן זית הטוב ביותר בישראל ובית הבד נחשב לאחד מבתי הבד הטובים בעולם. שמני הזית המוערכים של משק אחיה מוגשים במלונות יוקרה, מסעדות ובתי קפה ואהובים במיוחד על שפים מובילים וצרכנים פרטיים בכל רחבי הארץ, שהמשותף להם הוא ההקפדה הבלתי מתפשרת על איכות.

המלצה שלי: טעם מיוחד, ממליצה לקנות ולהינות מהשמן של ראשית המסיק בגלל כל הסיבות שכתבתי.

כשר מהדרין לשכת הרבנות האזורית מטה בנימין ובהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 39 – 45 ₪ לבקבוק 750 מ"ל.

להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.

כנסו לאתר שלהם באינטרנט 

 

כתיבת תגובה

אולי יעניין אותך...

להדפסה לחצו כאן
Translate »

הרשמו כאן לעדכונים